فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی در ماه رمضان و ایام نوروز در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی در ماه رمضان و ایام نوروز در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی هنری صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه کنگره ۲ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۴ برگزار می شود در آن کمیته خدمات جهادی فعالیت می کند و گروه های جهادی مهمان و میزبان که در بحث های تخصصی توانمند هستند را در سال آینده داشته باشیم.

وی گفت: امسال ۱۳ شهریورماه روز حرکت های جهادی نامگذاری شده و برگزاری اجلاسیه شهدای جهادگر پیشنهاد شد که مورد موافقت قرار گرفت و اجلاسیه شهدای جهادگر استان در این ایام برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: در سال ۱۴۰۳ تجهیز قرارگاه های جهادی در اولویت برنامه ما قرار دارد و برای گروه های جهادی تخصصی از ابتدای سال آینده گواهی فعالیت حرفه ای و صلاحیت فنی توسط سازمان بسیج سازندگی صادر خواهد شد.

هنری تصریح کرد: امسال نوع گروه های جهادی و خدمت رسانی تغییر کرده و پویش خانه دوست کجاست تعریف شده که بر اساس آن گروه های جهادی در محلات خود به خدمت رسانی می پردازند‌.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۲ گروه جهادی در استان داریم ادامه داد: تاکنون ۹۰۰ گروه که فعالیت بیشتر دارند مشخص کردیم و سطح بندی شدند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۲۲ گروه جهادی در قالب ۲ هزار و ۸۶۰ نفر در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز در ۱۷۷ نقطه استان فعالیت می کنند.

هنری بیان کرد: طرح ملی آبخیز تا جالیز در سال آینده دنبال می شود و تاکنون بالغ بر ۴۵ پروژه در این طرح تمام شده اما افتتاح آن سال آینده خواهد بود و اختتامیه جشنواره جهادگران نیز سال آینده در تهران داریم.

بیشتر بخوانید   ۳۰۰میلیاردتومان تسهیلات قرض‌الحسنه به بسیج سازندگی خراسان جنوبی اختصاص یافت

وی افزود: در سال جاری ۲ هزار و ۳۴۷ اردوی جهادی در استان با حضور ۲۳ هزار جهادگر برگزار شد که ارزش ریالی خدمات این گروه‌های جهادی ۳۱۰ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها