گازرسانی به 589 روستا و 362 واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم 589 روستا و 362 واحد صنعتی و تولیدی در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه گازرسانی به استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم 589 روستا و 362 واحد صنعتی و تولیدی در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند و همچنین فاز اول پروژه بزرگ خط انتقال گاز دشتک – زابل- نهبندان نیز در کمتر از یکسال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: با توجه‌ به نگاه ویژه دولت شهید رئیسی به مناطق کمتر توسعه‌یافته یک هزار و 623 پروژه گازرسانی با هزینه اجرایی 106 میلیارد و 929 میلیون ریال در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به برخی از پروژه‌های بهره‌برداری شده در حوزه گازرسانی به استان خراسان جنوبی افزود: طی عمر 1000 روزه دولت شهید رئیسی 589 روستا در اقصی‌نقاط استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند و همچنین 362 واحد صنعتی و تولیدی در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

محمودی با اشاره به‌سرعت بالای اجرای پروژه خط انتقال گاز دشتک – زابل – نهبندان تصریح کرد: بهره‌برداری از فاز اول این پروژه بزرگ که در کمتر از یک سال در دولت مردمی سیزدهم به بهره‌برداری رسید، یک رکورد بی‌نظیر در شرکت ملی گاز ایران است که موجب پایداری بیشتر شبکه گاز در شرق و شمال شرق کشور می‌شود.

وی افزود: 3 هزار و 647 واحد مسکن محرومین در سطح 545 روستا و 13 هزار و 233 واحد طرح جهش مسکن در استان خراسان جنوبی در دولت شهید رئیسی گازرسانی شدند. اتمام گازرسانی به نوار مرزی شرق کشور افتخار دیگری است که در دولت شهید رئیسی به ثبت رسید و موجب گازرسانی به 53 پاسگاه، 55 برجک دیدبانی مرزی و 3 بازارچه مرزی در استان شد.

بیشتر بخوانید   مشارکت 325 نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

محمودی با اشاره به بهینه‌سازی 2 هزار و 252 واحد موتورخانه طی حضور دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی افزود: گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای شقایق نهبندان، گازرسانی به قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی و پایانه مرزی ماهیرود، اجرای 3 مورد خط تقویتی از سایر اقدامات گازرسانی در دولت مردمی سیزدهم در استان خراسان جنوبی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دولت مردمی شهید جمهور در استان خراسان جنوبی یادآور شد: توسعه گازرسانی در استان خراسان جنوبی که در تمامی سفرهای شهید آیت‌الله رئیسی مورد توجه ایشان قرار داشت، نشان از نگاه ویژه ایشان به توزیع متوازن عدالت اجتماعی در مناطق کمتر توسعه‌یافته است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها