بررسی وضعیت راه‌های خراسان جنوبی در حضور معاون وزیر راه

دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی وضعیت راه های استان بررسی شد.

به گزارش “پیام خاوران” دیدار داریوش امانی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با سیدحسن هاشمی، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با همراهی اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی برگزار شد.

در این دیدار، طرفین به بررسی وضعیت راه‌های استان، بخصوص حوزه انتخابی نماینده ، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این حوزه و همچنین رفع مشکلات موجود در این زمینه پرداختند.

همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف برای ارتقای کیفیت و ایمنی راه‌های استان خراسان جنوبی و برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، در جهت ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مردم این استان تاکید شد.

هاشمی عنوان کرد: با توجه به وسعت وطول زیاد راههای استان اقدامات خیلی خوبی انجام شده اما تکافو نکرده و تلاش بیشتری جهت اجرای روکش راهها ،رفع نقاط حادثه خیر و… نیاز می باشد.

جلال زاده در ادامه گزارش اقدامات انجام شده را تشریح کرد وعنوان نمود با توجه به کمبود اعتبارات استانی اما حجم عملیات انجام شده چشمگیر بود واز حداکثر توان وامکانات بهره برده وجهت رفع مشکلات اقدام شده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   صدور 23 هزار و 705 مجوز کار ایمن در شرکت گاز خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها