تصویب آغاز عملیات اجرایی احداث خط انتقال گاز شهر دیهوک

خط انتقال گاز بشرویه به دیهوک به تایید هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران رسید و شهر دیهوک و روستاهای تابعه و واحد های صنعتی موجود و آتی این شهر از طریق احداث خط انتقال بشرویه به دیهوک به طول حدود ۷۰ کیلومتر طی ۱۸ ماه آتی به خط انتقال سراسری متصل خواهد شد

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران “ سید محمود هاشمی” گفت: خوشبختانه تصویب مناقصه احداث خط انتقال گاز دیهوک با پیگیری جدی شرکت گاز استان به تایید هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران رسید و ان شالله عملیات اجرایی احداث خط انتقال در دهه مبارک فجر سال جاری آغاز و زمان اجرای پروژه ۱۸ ماه می باشد .

مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد: اقدامات ابتدایی پیمان سپاری احداث خط انتقال گاز بشرویه به دیهوک تابستان سال جاری از طریق شرکت گاز استان انجام شده بود.

هاشمی اعتبار مورد نیاز این پروژه را ۵۶ میلیارد تومان برشمرد و گفت: اعتبار این پروژه طی ۱۸ ماه  و از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین و تخصیص خواهد گردید .

وی در ادامه گفت: مجوز احداث خط انتقال گاز به دیهوک از سال گذشته توسط شرکت گاز خراسان جنوبی مورد پیگیری جدی قرار گرفت و در تابستان سالجاری توسط هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران مصوب شد.

گفتنی است شهر دیهوک هم اکنون از طریق سی ان جی گازرسانی می شود که با افتتاح این پروژه دیهوک از طریق خط انتقال گاز بشرویه به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده و این امر موجب توسعه بیشتر منطقه در بخش‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی خواهد شد.

هاشمی در پایان از مساعدت معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و کلیه اعضاء هیئت مدیره شرکت ملی گاز به جهت تصویب پروژه و تامین منابع مالی جهت این پروژه تشکر نمود .

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین از پیگیری مجدانه استاندار پر تلاش استان در جهت تسریع در شروع عملیات اجرایی این پروژه و نیز رفع مشکلات در سایر پروژه های گازرسانی به نقاط محروم استان تقدیر نمود .

بیشتر بخوانید   جمعیت جوان بستر خلاقیت و پویایی را در مسیر توسعه کشور فراهم می‌کند

قابل ذکر است اعتبار این پروژه به میزان ۵۶ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می گردد .

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها