زیرساخت‌های لازم برای برپایی انتخابات پرشور در خراسان جنوبی فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: زیرساخت های لازم برای برپایی انتخاباتی سالم و پرشور در این استان فراهم شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ ، ناصر خوش خبر در نشست عوامل اجرایی و نظارتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار داشت:با توجه به آسیب شناسی های صورت گرفته درخصوص انتخابات هایی که تاکنون برگزار شده، تعداد شعب اخذ رأی در این دوره افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه دراین دوره از انتخابات تعداد ۶۷۷ شعبه اخذ رأی در سطح استان دایر می شود اظهار داشت: آمار شعب اخذ رأی در این دوره به نسبت دوره گذشته ۷۱ مورد بیشتر است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال با توجه به برآوردهای صورت گرفته، ۲۱۸ شعبه اخذ رأی، شعبه ویژه تعیین شده اند.

 

خوش خبربا اشاره به ویژگی شعب ویژه گفت:عوامل اجرایی در این شعب به جای ۵ نفر، ۷ نفر  مشخص شده اند و زیرساخت های لازم برای پوشش مخابراتی تمام شعب سطح استان تأمین شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی از تأمین دستگاه های احراز هویت گفت و خاطر نشان کرد: تعداد ۶۷۷ کارشناس فنی کامپیوتر برای کار با این سیستم ها به کار گرفته شده اند.

 

خوش خبر افزود: از بدو شکل گیری ستاد انتخابات در استان، کمیته های پشتیبانی، حقوقی، حراست و اطلاع رسانی نیز شکل گرفته اند.

 

وی در پایان از برگزاری ۳ مانور برای سنجش آمادگی حوزه ها در روز انتخابات، خبر داد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آخرین روستای زیرکوه برق دار شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها