اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تأمین تجهیزات درمانی شهرستان زیرکوه

استاندار خراسان جنوبی با قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران شهرستان زیرکوه که در این روزها به علت شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مبارزه هستند، از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای تأمین تجهیزات درمانی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش پیام خاوران “  محمدصادق معتمدیان شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت درمان زیرکوه با اشاره به اینکه شهرستان زیرکوه تنها شهرستان استان است که مشکل فضای فیزیکی بیمارستان دارد، اظهارداشت: طی هماهنگی های صورت گرفته با رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، مشکل واگذاری بیمارستان به شبکه بهداشت و درمان شهرستان حل شده و این موضوع، مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی با بیان این‌که پیگیری ها نتیجه داده و جلسات امید بخشی برای احداث بیمارستان در شهرستان زیرکوه برگزار شده است، افزود: با توجه به نیاز مبرم شهرستان، درجلسه ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان به ویژه تسریع در رونداحداث بیمارستان‌ زیرکوه مورد تأکید واقع شد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به کمبود تجهیزات لازم در بیمارستان زیرکوه  از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست؛ هرچه سریعتر تجهیزات مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان شهرستان را تأمین کند.

وی در این جلسه که  با حضور معاونین استاندار ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زیرکوه برگزار شد، آخرین اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در زیرکوه هم جویا شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کاهش شدت سرما و یخبندان شبانه در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها