تغییر ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی به منظور کاهش مصرف برق از فردا

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه ۲۳ تیرماه خبر داد وگفت: این تصمیم با موافقت استاندار وبا درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می شود.

به گزارش ” پیام  خاوران ” محمد حسینی اظهار داشت:بخشنامه تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه جویی در مصرف برق در ادارات استان اعمال می شود.

 

وی ادامه داد: این تغییرات با عنایت به مصوبه تیرماه ۹۷ هیئت وزیران مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما جهت رعایت الگوی مصرف برق و همچنین موافقت استاندار با درخواست مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، عملیاتی می گردد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: پیرو این تصميم، ساعت کاری دستگاه های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا روز جمعه ۳۱ مردادماه تغییر می کند.

 

حسینی تأکید کرد: مراکز درمانی و سایر مراکز خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه روزی هستند، از این قاعده مستثنی  است.

 

وی متذکر شد: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۴۵ دقیقه  است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: ساعت فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه تا ۱۲ و ۴۵ دقیقه تعیین شده است.

 

وی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران خواست؛ به منظور کاهش مصرف برق، ضمن رعایت سایر مقررات، به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد و خارج نمودن کلیه وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار، بر حسن اجرای برنامه، نظارت دقیق داشته باشند.

 

حسینی افزود:بر اساس این دستورالعمل شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش میزان صرفه جویی ناشی از این تغییرات را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کنند.

بیشتر بخوانید   76 هزار مشترک خانگی خراسان جنوبی 3.8میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف گرفتند
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها