شهدا در فرهنگ جهادی و انقلابی گری پیشگام بودند/جامعه بدون جهاد پیروز نمی‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شهدا در فرهنگ جهادی و انقلابی گری پیشگام بودند و امروز نیز فرهنگ انقلابی‌گری نیاز جامعه ما است و این فرهنگ انقلابی گری بازدارندگی دارد و هیچ مستکبری نمی‌تواند جبهه انقلابی را شکست دهد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، سردار علی قاسمی شامگاه شنبه در یادواره شهدای روستای ساقدر که در حسینیه ساقدری‌های مقیم بیرجند برگزار شد اظهار داشت: امام راحل با ایجاد انقلاب ما را از اسارت طاغوت و رژیم پهلوی شاه نجات داد و راه شهادت را به ما آموختند.

وی گفت: دسته‌ای از شهدا به سوی خدا شتافتند و راه شهادت را انتخاب کردند و دسته دیگری از رزمندگان به قول و تعهدات خود عمل کردند اما برخی دیگر از رزمندگان نیز امروز از رفتار خود و حضور در جبهه پشیمان هستند!

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: شهدای ما انقلابی و جهادی بودند و سبک زندگی جدید را به ما آموزش دادند و شهدا به آیات و روایات قرآن عمل کردند.
قاسمی با بیان اینکه عزت و هویت هر جامعه‌ای به شهدای آن است تصریح کرد: اگر شهیدان در مقابل زورگویان و دشمنان ایستادگی نکنند هر جامعه‌ای خار و ذلیل می‌شود و هر افتخار و عزتی که وجود دارد به واسطه جانفشانی‌های شهدا است.

وی ادامه داد: مسیر حق همیشه پیروز است هر چند با مشکلات، محدودیت‌ها و تحریم‌ها مواجه باشد و هر کسی که در مسیر حق ایستادگی و ماندگار باشد پیروز است و اگر این شهدا نباشند عزت و استقلال جامعه حفظ نمی‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دین اسلام نیاز به جانفشانی و فداکاری دارد و تا زمانی که عاشورا زنده است انقلاب اسلامی نیز زنده است چرا که انقلاب اسلامی نیز در مسیر امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی بوده است.

قاسمی با بیان اینکه همواره باید قرآن با ولی فقیه و قرآن با عترت در کنار هم باشند اظهار کرد: هر جامعه‌ای نیاز به رابط و واسطه دارد که آن نیز ولی فقیه زمان است و نباید ولایت فقیه را تنها بگذاریم.

بیشتر بخوانید   انتصاب سرپرست مدیریت سازمان و توسعه سیستم‌های بانک اقتصادنوین

وی با بیان اینکه بیشتر شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر اطاعت از ولی فقیه تاکید کردند افزود: شهدا در طول زندگی خود برنامه خودسازی داشتند و کارهای خود را برای رضای خدا انجام می‌دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جامعه بدون جهاد پیروز نمی‌شود و شهدا به ما فرهنگ جهاد را آموزش دادند و درس جهاد درس اولیای الهی است.

قاسمی با بیان اینکه راه شهدا همان راه رسول الله(ص) و راه ائمه اطهار(ع) است بیان کرد: شهدا در زمان شناسی و رهبرشناسی دقیق بودند و هر جامعه‌ای که رهبرشناس و زمان شناس نباشد با شکست مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه قوی‌ترین فرهنگ در اسلام فرهنگ شهادت است عنوان کرد: بهترین مرگ نیز مرگ با عزت و شهادت است و این مسیر شهادت نیز تا قیام حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: شهدا در فرهنگ جهادی و انقلابی گری پیشگام بودند و امروز نیز فرهنگ انقلابی‌گری نیاز جامعه ما است و این فرهنگ انقلابی گری بازدارندگی دارد و هیچ مستکبری نمی‌تواند جبهه انقلابی را شکست دهد.

قاسمی اظهار کرد: جبهه انقلابی روزی در جنگ نظامی و سخت بوده اما امروز این جبهه انقلابی در جنگ اقتصادی است و هر جا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه حربه امروز دشمنان اقتصاد و افزایش تحریم‌ها است تصریح کرد: تنگناها و مشکلات زیادی وجود دارد اما این ملت اسلامی از رهبری و قرآن دفاع کرده و پیروز است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در برگزاری یادواره‌های شهدا پیشتاز است و امسال نیز یادواره شهدای سادات در برخی از نقاط استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید   اجرای طرح نظارت بر صحت عملکرد ترازوی اصناف در خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها