استان خراسان جنوبی جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی

استاندار خراسان جنوبی گفت: دراین استان جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی، همبستگی و همدلی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

به گزارش “پیام خاوران “محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مردم شریف استان خراسان جنوبی تبریک گفت.

متن پیام استاندار خراسان جنوبی به این شرح است:

بانگ ملکوتی «اشهدان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

 

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

 

خدای بلند مرتبه را شاکریم که در استان خراسان جنوبی جلوه با شکوه وحدت و یکپارچگی ، همبستگی و همدلی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

 

اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرهنگ سازی جهت مقابله با خطرات گاز طبیعی بعنوان مسئولیت اجتماعی شرکت گازخراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها