حواشی نباید اصل رسالت شما را تحت الشعاع قرار داد

آیت الله عبادی خطاب به روحانیون گفت: شما امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارید، لذا حواستان باشد که هیچوقت مسائل حاشیه ای، اصل رسالت شما را تحت الشعاع قرار ندهد.

به گزارش “پیام خاوران”، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با روحانیون طرح هدایت بیرجند با اشاره به اینکه یک سری از مسائل، مسائل اصلی شمرده می شوند و یک سری دیگر از مسائل، حاشیه ای هستند، اظهار داشت: مسائل اصلی همان رسالتی است که شما دارید و آن با هیچ چیز قابل معامله نیست و اجرش را نیز تنها خدا می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: علم هیچگاه شکست نمی خورد، بر یک عالم می شود غلبه کرد و وی را به زندان انداخت، اما تا زمانی که متکی بر علم باشد نمی توان وی را شکست داد.

 

به گفته وی، اگر چنانچه یک انسان بتواند به معنی حقیقی خودش را با علم، عدل و عقل بسازد، آن زمان شکست ناپذیر می شود، لذا رسالت اصلی و جایگاه اصلی شما این است.

 

وی با اشاره به اینکه هدایت بالاترین نعمت الهی است، وقتی مدال مجموعه هدایت را به اسم شما رقم زدند، دیگر باید همه ی حواشی را کنار بگذارید، ادامه داد: آنقدر جهل، بداخلاقی، کفر و ظلم گسترش پیدا کرده است که خودِ بشر دارد خود را از پای در می آورد و دلیلش کمبود محتوای رسالت انبیا است.

 

آیت الله عبادی اظهار داشت: شما در محدوده ای که زحمت می کشید باید بدانید که کار شما یک الهی است و طبق حدیث اگر یک نفر به وسیله ی شما هدایت شود، ارزشش بالاتر از همه آن چیزی است که آفتاب بر آن می تابد.

 

بیشتر بخوانید   مراکز ترک اعتیاد در خراسان جنوبی توسعه یابد

وی تاکید کرد: دور از نظر نخواهد بود که شرایط دنیا کلا عوض گردد و آن عطش عدالت خواهی اوضاع را دگرگون کند، لذا خود را آماده و مجهز کنید.

 

امام جمعه بیرجند یادآور شد: اینکه دشمنان و مستکبرین کارهای دیوانگی انجام می دهند و جنون آمیز عمل می کنند به جهت این است که تحلیل های سیاسی خود را باور و درست می پندارند و می فهمند که دارند به پایان خط می رسند.

 

وی خطاب به روحانیون گفت: شما امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارید، لذا حواستان باشد که هیچوقت مسائل حاشیه ای، اصل رسالت شما را تحت الشعاع قرار ندهد.

 

وی خاطرنشان کرد: افرادی که تا پای جان ایستادگی کنند می توانند جامعه را هدایت کنند، قطعا سخن هایی که از قلب برخیزد، بر قلب های آماده می نشیند، لذا هدایت یک انسان ارزش یک عالم را دارد.

منبع :شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها