دنیا مبهوت حضور میلیونی مردم در تشییع شهید سردار سپهبد سلیمانی

حجت الاسلام قاضی عسکر گفت: امروز دنیا از حضور میلیونی مردم برای تشییع شهید سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش مات و مبهوت مانده است.

به گزارش“پیام خاوران “، حجت الاسلام علی قاضی عسکر امروز (۱۹ دی) در یادواره شهدای سادات خراسان جنوبی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: برخی کسانی که نمی خواهند عزت ایران اسلامی را ببینند گاهی به خانواده شهدا حرف‌های می زنند که نتیجه این همه خون شهدا چه شد؟

 

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج با اشاره به اینکه مسئله شهادت مرگ نیست بلکه شهدا زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند، گفت: در آیات قرآن آمده است که خداوند جان برخی انسان ها را می خرد و در مقابل به آنان بهشت را عنایت می کند.

 

وی با بیان اینکه زیباترین مرگ را پیامبر اکرم (ص) شهادت در راه خدا معرفی کرده است، افزود: همچنین براساس روایات به شهید هفت امتیاز از طرف خداوند عطا می شود، اولین آنها بخشیدن تمام گناهان اوست بواسطه اولین قطره خونش.

 

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به اینکه شهدا از مراتب بالایی در بهشت برخوردار است، تاکید کرد: در روایت آمده است که خداوند به شهید اجازه می دهد تا حداقل ۷۰ نفر را شفاعت کند.

 

وی ادامه داد: خداوند به خانواده های شهدا بخاطر صبر و مقاومت بشارت داده است و بر آنان صلوات و رحمت می فرستد.

 

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج با بیان اینکه امروز ملت شهیدپرور ایران عظمتی آفریدند که دشمن برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران التماس می کند، افزود: ترامپ که رجز می خواند پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا نتوانست هیچ کاری کند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید امریکا از منطقه خارج شود.

بیشتر بخوانید   ورود گردشگران خارجی به ایران ۲۴ درصد افزایش یافته است

 

حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به پشتوانه خون شهدا و ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستادند، گفت: امروز دنیا از حضور میلیونی مردم برای تشییع شهید سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش مات و مبهوت مانده است.

 

وی با تاکید بر اینکه با زدن پهباد امریکایی آبرویشان در دنیا رفت، عنوان کرد: امریکا با تشکیل گروه های تکفیری و داعشی در منطقه بحران ایجاد کرد اما شهید سردار سلیمانی با کمک جبهه مقاومت و مدافعان حرم توانست داعش را نابودشان کند و همه این عزت و افتخار به برکت خون شهدا است.

 

نماینده سابق ولی فقیه در امور حج تاکید کرد: عظمت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده شهداست.

 

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به تدابیر تاریخ ساز و هوشمندی ها رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: امریکا جنایتکار از بین خواهد رفت اما شرط آن مقاومت و ولایت مداری است.

منبع:شبستان

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها