نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از زحمات جهادگران سلامت قدرددانی کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جهادگران عرصه سلامت خدا قوت و خسته نباشید گفت و از زحمات تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی قدردانی کرد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، آیت‌الله عبادی سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از زحمات جهادگران سلامت در استان قدردانی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سلام و خداقوت بنده را به همکاران پرتلاشتان برسانید اظهار داشت: از همه پزشکان و‌ پرستاران که شبانه روز برای سلامت مردم در تلاش هستند از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

وی با آرزوی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ملت‌های مسلمان و مردم ایران اسلامی بیان کرد: تصور می‌کنم مسئله‌ بیماری کرونا و مقابله‌ با آن مسئله‌ای است که اقدامات همه‌ جانبه‌ای در این راستا تاکنون انجام شده است و جهت تصمیمات و اقدامات مرجع تشخیص این موضوع در حوزه‌کاری کادر پزشکی است.

 

امام جمعه بیرجند خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به تدین شما، موضوع تعطیلی نماز جمعه را حمل بر صحت می‌کنیم و ما با شما هماهنگ هستیم و با توجه به تخییری بودن نماز جمعه (در زمان غیبت امام عصر”عج”)، اشکالی ندارد که نماز جمعه با عنایت به اضطرار موضوع، تا رفع بحران تعطیل شود ما حتما همکاری می‌کنیم تا مردم راحت باشند.

 

عبادی اظهارداشت: در اسلام بعضی جاها دستور نماز خوف داده شده و در این نماز بسیاری از اعمال و دستورات نماز عادی منتفی می‌شود، ان‌شاءالله که خداوند مردم ما را حفظ کند و خطر رفع شود.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: از همه‌ شما پزشکاران، پرستاران و همکارانتان که شبانه روزی در جهت سلامت مردم و جامعه زحمت می‌کشند از صمیم قلب تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید   راه اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میلاد 3بیرجند

 

عبادی عنوان کرد: سلام و عرض خداقوت ما را به همه‌ همکارانتان برسانید و برای بیماران از خداوند درخواست شفای عاجل داریم.

 

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها