۱۰ هزار بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی توزیع می شود

قائم مقام کمیته امداد کمیته امداد گفت: در مرحله دوم رزمایش بخشش ایرانیان همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در بین مددجویان توزیع می شود.

به گزارش “یپام خاوران “ ، محمد اکبری شامگاه (۱۵ اردیبهشت) در بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی شهر آرین شهر اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان به منظور اجرای طرح همسفره، آشپزخانه های اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و همه نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در سطح استان راه اندازی شده است.

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه در آشپزخانه اطعام مهدوی آرین شهر روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ می شود، افزود: غذاهای گرم قبل از افطار با رعایت پروتکل بهداشتی بین نیازمندان روستاهای اطراف این شهر توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان راه اندازی شده، ادامه داد: امیدواریم تا پایان ماه رمضان این آشپزخانه ها با همکاری ۲۱ اداره کمیته امداد سطح استان فعال شود.

اکبری با تاکید بر اینکه دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک های مردمی برای تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه های مهدوی هستند، تصریح کرد: امیدواریم خیران همچون همیشه یاور این نهاد در اجرای این طرح خداپسندانه باشند.

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد ۱۵۰ هزار غذای گرم تهیه و توزیع شود.

وی با اشاره به تهیه سبدهای غذایی درماه مبارک رمضان، عنوان کرد: در این راستا توزیع ۳۱ هزار بسته غذایی در بین خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان هدف گذاری شده است.

اکبری با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا فقرا و مستمندان را فراموش نکنیم، گفت: تاکنون ۳۱ هزار پرس غذای گرم و ۱۰ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید   ۴۸ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی آماده‌باش هستند

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: در مرحله دوم رزمایش بخشش ایرانیان همزمان با نیمه ماه رمضان و سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی آماده سازی و توزیع می شود

منبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها