عملکرد برخی افراد هیچ ربطی به انقلاب و اسلام ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت :عملکرد برخی افراد نه تنها هیچ ربطی به اسلام و انقلاب ندارد بلکه دشمنان پشت مرز به وسیله همین انسان های واداده جرأت جسارت پیدا می کنند و الا اگر همه مطیع باشیم، دشمن در هر جایی که باشد عقب می نشیند و جرأت نمی کند

به گزارش“پیام خاوران “ ، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی استان به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت اظهار کرد: مسئله امامت و ولایت یک مسئله عقلی و تصریح وحی و محصول تجربه و طرح اسلام عملی است اما معما است که چگونه پس از ۱۴۰۰ سال هنوز به انجام مراسم بسنده می شود.

وی با بیان اینکه اما مشکل برتری‌جویی است که در آیان کریمه قرآن نیز آمده است که «وَ جَحَدُوا بِها وَ اسْتَيْقَنَتْها أَنْفُسُهُمْ ظُلْماً وَ عُلُوًّا ؛ و آن (معجزات) را در حالی که باطنشان به آنها یقین پیدا کرده بود از روی ظلم و برتری جویی انکار کردند»، گفت: امامت جایگاه خاصی است که بسیار شرط دارد اما افرادی که هیچ شرط آن را ندارد در این زمینه ادعا دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر پای به صحنه حق پرستی برسد از خودمان نگذریم فرعون هستیم البته تفاوت آن در این است که قدرت فرعون را نداریم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ سال گذشته اما هنوز آقایان نخواسته‌اند یک مسئله اصلی دین را که امامت و ولایت است را حل کنند، بیان کرد: هنوز کسانی هستند که شک دارند که در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله حق با صدام بود یا امام راحل!

وی  با اشاره به اینکه برخی افراد شک دارند که سخنان ترامپ درست است یا مقام معظم رهبری، افزود: آیا واقعا خداوند متعال که می فرماید«قُلْ فَلِلهِ الْحُجَّةُ الْبالِغَةُ؛ دليل رسا براى خداست [دليلى كه براى هيچ‌كس بهانه‌اى باقى نمى‌گذارد]» در اتمام حجت کم آورده است که ما شک می کنیم، یا اینکه کَلک می زنیم؟

بیشتر بخوانید   پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی شهادت بسیجی سید علی رضوی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: چگونه است که با ادعای پیروی از پیامبر (ص) دنبال ظلمه، جهال و بی دین‌ها را بگیریم که به عدل، علم و دین برسیم.

آیت الله عبادی با انتقاد از اینکه برخی در موضوعات دین خود را به نفهمی می زنند، گفت: در روایات آمده است که «مَنْ ماتَ وَ لَمْ یعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیة؛ هر فردی که بمیرد در حالی که امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلی مرده است».

وی در مسئله امامت و مدیریت چون یک شأنی است که افراد طمع می کنند تمام جنگ ها سر این موضوع است بنابراین بحث حق پرستی و دین پرستی مطرح نیست، گفت: حدیث غدیر در بین محققان شیعه و سنی مواتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اسم مسلمانی دردی را دوا نمی کند و به درد همین عناوین دنیایی می خورد، گفت: حدیث غدیر بین محققین اهل سنت و شیعه متواتر است و دارای متون متفاوتی است اما در برخی متون این بیان پیامبر اکرم(ص) آمده است که می فرمایند «امت حضرت موسی(ع) بر 71 فرقه تقسیم شده‌اند که یک فرقه اهل نجات هستند، امت حضرت عیسی(ع) بر 72 گروه تقسیم شده‌اند که تنها یک فرقه بر حق است و همچنین امت من بر 73 گروه تقسیم خواهند شد که تنها یک فرقه حرف حق خواهند زد و حرفی برای گفتن دارند که مطابق با دین است.»

آیت الله سید علیرضا عبادی  با بیان اینکه تفکرات سامری و قارونی هنوز وجود دارد، مطرح کرد: به دنبال یزید، مروان، ستمگران و ترامپ رفتن و همچنین هم‌پیمانی با دزدان بین المللی برای کشتن مسلمانان هیچ ربطی به اسلام و پیامبر اکرم(ص) ندارد.

بیشتر بخوانید   نماز عید قربان به امامت آیت الله عبادی در بیرجند اقامه می شود

وی  ادامه داد: 1400 سال شده است که ما هر سال مراسم برگزار می‌کنیم حال آنکه امامت، مدیریت جامعه است که همه کمک کنیم تا حق، عدل، انصاف و ایمان پیاده گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به خود بنگریم و ببینیم که چقدر از رهبر دین خود تبعیت می کنیم؟ گفت: مشاهده می شود که نخبگان کشور که هر کدام یک روزنامه، حزب و دین خاصی دارند، فرمایشات مقام معظم رهبری را به نفع خودشان استخراج می کنند، لذا باید گفت که اینگونه عمل کردن تبعیت کردن نیست.

آیت الله سید علیرضا عبادی تأکید کرد: عملکرد برخی افراد نه تنها هیچ ربطی به اسلام و انقلاب ندارد بلکه دشمنان پشت مرز به وسیله همین انسان های واداده جرأت جسارت پیدا می کنند، والا اگر همه مطیع باشیم یقین بدانید که دشمن در هر جایی که باشد عقب می نشیند و جرأت نمی کند به جلو حرکت کند.

وی بیان داشت: ولنگاری های ما باعث جرأت دادن به دشمن و زمین گیر شدن دوست می شود حال می خواهد اسم آن مسائل اقتصادی، اجتماعی، نظامی، فرهنگی و خانوادگی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: خداوند متعال همه افراد را آزمایش می کند لذا باید حواسمان جمع باشد که از امتحان الهی سربلند بیرون آییم.

وی با بیان اینکه شما از غدیر شروع کنید تا جواب آن را در ظهور حضرت مهدی(عج) ببینید، گفت: عالمی به نام ابن حجر هیتمی که اهل مصر و علمای اهل سنت است در حدود 400 سال قبل زندگی می کرده اما اخیرا اثری از ایشان در ریاض به چاپ رسیده است که عنوان آن ” القول المختصر فی علامات المهدی المنتظر ” می باشد، ایشان در این اثر 90 علائم ظهور حضرت مهدی را  برمی‌شمارد و می گوید یکی از آن ها صیحه آسمانی است و در آن گفته می شود “” عَلی اِنَّ الحَق فی آل محمد(ص)”.

بیشتر بخوانید   بکارگیری نورچشمی ها بدترین نوع ظلم/ارزش های انقلاب پیاده سازی شود

منبع: شبستان

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها