بکارگیری نورچشمی ها بدترین نوع ظلم/ارزش های انقلاب پیاده سازی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بکارگیری انسان نالایق و سپردن کارهای بزرگ به انسان های کوچک و نورچشمی یکی از بدترین ظلم ها است.

به گزارش “پیام خاوران “ ، آیت الله علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: انسان در مسئولیت‌های شخصی و اجتماعی نباید دچار بی تفاوتی و غفلت شود چرا که این امر بدترین نوع مرگ است.

وی بیداری را اولین قدم برای موفقیت دانست و افزود: در غلفت انسان دچار خدافراموشی و خود فراموشی می‌شود بنابراین هیچ خدمتی بهتر از بیدار کردن نیست.

آیت الله عبادی با بیان این مطلب که انسان بیدار راه انسانیت را با نور علم می‌پیماید، اظهار کرد: خداوند در نظام خلقت، انسان را آگاه آفریده و دارای علمی ذاتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آفرینش ارزش‌ها مانند از خودگذشتگی، سخاوت و علم و حکمت برای این عالم نبوده بلکه در عالمی دیگر معنا می‌دهند بنابراین جنبه‌های انسانی در اینجا تکون پیدا کرده و در آخرت معنی می‌شود.

 

بیشتر بخوانید 

دیدارخانواده شهیدسیدعلی رضوی با نماینده مقام معظم رهبری درخراسان جنوبی + تصاویر

امام جمعه بیرجند: وزارت امور خارجه نسبت به توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه تلاش کند

 

وی بیان کرد: همانگونه که انسان در رحم رشد می‌کند اما برای این عالم است، این عالم هم از جهت ارزش‌های اصیل در جهان آخرت معنا می‌شود بنابراین فکر انسان بیدار برای آخرت است.

آیت الله عبادی افزود: کسی که آخرت را فراموش کرده از هر دری وارد می‌شود و هیچ تعهدی ندارد اما انسان هوشیار دروغ نمی‌گوید و ارزش‌ها را زیر پا نمی‌گذارد.

وی با بیان اینکه انسان بیدار همواره باید توجه داشته باشد که برای عالمی خلق شده که هرگز از بین رفتنی نیست، افزود: انسان بعد از مرگ حیاتی مستقل داشته و روحش زنده است.

بیشتر بخوانید   دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی گشایش یافت /حضور ۱۳۸ ناشر از سراسر کشور

آیت الله عبادی با اشاره به رؤیای صادقه انسان بیان کرد: در رؤیای صادقه روح انسان از جسم جدا شده و برای لحظه‌ای در عالمی دیگر سیر می‌کند.

وی با بیان اینکه با تفکر پست مادی افسانه فیزیکی، وجود عالمی دیگر معنی نمی‌دهد، گفت: این دلیل بر این است که خیالی که مادی‌ها می بافند و خود و دیگران را گول می‌زنند اغوا بدتر از شیطان است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه روح، حقیقت انسان و کمالاتش در ارزش‌ها است، افزود: هر چه به جاده فطرت، عقل و دین نزدیک شویم به ارزش والای انسانی پی می بریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ریشه تمام بدکاری‌ها غفلت و بی توجهی به خود و هستی است، افزود: غرب به عنوان شیطان بزرگ به حق کشی، انسان کشی و کلک مشغول است و وقتی پیشوای جامعه بشریت شود، شرایط همین غفلت می‌شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی با تاکید بر اینکه ما باید در مدیریت‌ها ارزش‌های انقلاب را پیاده کنیم، افزود: به کارگیری انسان‌های نالایق بر دوش مردم و سپردن کارهای بزرگ را به انسان‌های کوچک نورچشمی یکی از بدترین ظلم‌ها است.

آیت الله عبادی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: کسی که اساس ظلم و سنت سیئه ای را ایجاد کند، در تمام گناهانی که بر او بار شود، شریک است.

منبع:مهر

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها