انجام طرح اتصال کدپستی به نقشه های آماری با استفاده از ژئو کدپستی در خراسان جنوبی

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: از شهریورماه ۹۸ تا شهریورماه ۹۹ طرح اتصال کد پستی به نقشه های آماری با استفاده از ژئوکد پستی و بهنگام رسانی نقشه های شهری و آبادی بلوکه های استان انجام شده است.

جواد لطفی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری “ پیام خاوران ” با اشاره به اهم اقدامات وفعالیت های شاخص حوزه آمار و اطلاعات از شهریورماه ۹۸ تا شهریورماه ۹۹ اظهار داشت: ساماندهی، اجرا، استخراج و نظارت بر آمار گیری های نمونه ای در چارجوب ضوابط مرکز آمار ایران(۲۷ طرح آماری) وانتشار و چاپ سالنامه آماری سال ۹۷ از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.

وی تولید گزارش های حساب های منطقه ای سال ۹۷، بهنگام رسانی نقشه های روستایی شهرستان های استان و بهنگام رسانی فایل جغرافیایی استان را از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته عنوان کرد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین از شهریورماه ۹۸ تا شهریورماه ۹۹ طرح اتصال کد پستی به نقشه های آماری با استفاده از ژئوکد پستی و بهنگام رسانی نقشه های شهری و آبادی بلوکه های استان انجام شده است.

لطفی تصریح کرد:گزارش تحلیلی شاخص قیمت کالا وخدمات مصرفی استان و مقایسه با کشور، گرد آوری و انتشار گزیده شاخص ها و نما گرهای اقتصادی و اجتماعی وفرهنگی(فصلی و سالیانه) و تحلیل نتایج طرح آمار گیری هزینه و درآمد خانوارهای شهری و روستایی و مقایسه اجمالی خراسان جنوبی با کشور و استان های همجوار و طراحی سامانه الکترونیکی شناسنامه آبادی های استان از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر است.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جای خالی محصولات تولیدی استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها