نمازجمعه در ۲۲ شهر خراسان جنوبی اقامه می‌شود

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فردا (جمعه) ۲۸ شهریورماه در ۲۲ شهر این استان اقامه می‌شود

به گزارش “پیام خاوران “ ابوالفضل امینی با اشاره به اینکه به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا نماز جمعه ۲۸ شهریورماه در پایگاه‌های بیرجند، سربیشه، مود و درح اقامه نمی‌شود، گفت: نماز جمعه فردا در شهرستان‌های طبس، فردوس، نهبندان، قاین، درمیان، خوسف، بشرویه، زیرکوه و سرایان اقامه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در مناطق قرمز، اقامه نماز جمعه تا اطلاع ثانوی متوقف است، افزود: بر این اساس نماز جمعه این هفته در ۲۲ پایگاه از ۲۶ پایگاه نماز جمعه  استان خراسان جنوبی با وضعیت سفید، زرد و نارنجی از نظر شیوع کرونا اقامه خواهد شد.

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ۱۵ اسفند پارسال به دلیل شیوع کرونا در شهر بیرجند مرکز استان اقامه نشده است، ادامه داد: همچون هفته‌های گذشته نماز جمعه در کمترین زمان ممکن همراه با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و موازین فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آن‌ها برگزار می شود.

براساس آخرین به روزرسانی وضعیت مخاطره شیوع کرونا در خراسان جنوبی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است، شهرستان سربیشه در خراسان جنوبی وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) دارد.

همچنین شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس و نهبندان در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان‌های قاینات، درمیان و خوسف در وضعیت زرد (متوسط خطر) و شهرستان‌های بشرویه، زیرکوه و سرایان هم در وضعیت سفید (کم خطر) قرار دارند.

پایان پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیر روابط عمومی همایش بین المللی گردشگری بیابان لوت حکم گرفت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها