فاز دوم کارخانه کاشی فرزاد گازرسانی شد

در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، اجرای انشعاب جهت گازرسانی به فاز۲ کارخانه کاشی فرزاد انجام گردید.

به گزارش“پیام خاوران “  سید محمود هاشمی گفت: عملیات برش خط فولادی ۱۶ اینچ بیرجند به خوسف، نصب سه راهی و اخذ انشعاب جهت ایستگاه کاشی فرزاد از محل خط ۱۶ اینچ با موفقیت اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: با توجه به اهمیت گازرسانی به واحدهای صنعتی صبح روز گذشته اکیپ گازرسانی به صنایع شرکت گاز استان با همکاری واحد تعمیرات و بهره برداری شرکت و نیز همکاران منطقه ۴ عملیات انتقال گاز به محل اعزام شدند و پس از استقرار و بررسی میدانی نسبت به اجرای این پروژه اقدام نمودند.

وی افزود: پس از انجام عملیات و با توجه به نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی با پیگیری و اقدامات انجام شده توسط کارکنان خدوم شرکت گاز، جریان گاز واحدهای صنعتی و تولیدی واقع در مسیر بیرجند-خوسف زودتر از موعد مقرر برقرار گردید.

بیشتر بخوانید 

اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری در خراسان جنوبی

۱۴۹۲ واحد صنعتی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

هاشمی گازرسانی به صنایع را اقدامی عملی مبنی بر تحقق شعار مقام معظم رهبری دانست و افزود: گازرسانی به صنایع باعث جهش تولید می گردد و این امر کاهش مهاجرت، ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصاد را به همراه دارد.

وی در ادامه گفت: با همت تمامی کارکنان شرکت، در سال گذشته شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول از لحاظ تعداد واحدهای صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد و همچنین کسب رتبه دوم از لحاظ میزان شبکه اجرا شده تا ورودی واحدهای صنعتی و تولیدی در بین شرکت های گاز استانی در سطح کشور شده است.

بیشتر بخوانید   افتتاح و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 145 روستای خراسان جنوبی

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.  
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اشاره به بهره مندی ۱۴۹۲ واحد صنعتی و تولیدی استان از نعمت گاز طبیعی افزود: امیدواریم در صورت عدم وجود موانع و تامین به موقع منابع مالی تا پایان امسال بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

انتهای پیام /

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها