اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی رتبه سوم کشور را در ارزیابی عملکرد کسب کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بر اساس گزارش نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در سال ۹۸ جایگاه سوم را در بین استان های کشور به دست آورد.

به گزارش “پیام خاوران “، ناصر نبی زاده عنوان کرد: ارزیابی ها  در سه سطح شاخص های عمومی، اختصاصی و امتیاز کل در سال ۱۳۹۸ از سوی دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از عملکرد ادارات کل استان ها انجام شده است.

به گفته وی این ارزیابی در شاخص های عمومی همچون دولت الکترونیک، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، شفافیت و مدیریت مالی و ارتقای بهره وری و در شاخص های اختصاصی همچون امور فرهنگی، امور مطبوعاتی، امور سینمایی، کانون های مساجد، دیجیتال و فعالیت های قرآنی انجام شده است.

نبی زاده با بیان این که خراسان جنوبی در شاخص های اختصاصی با کسب امتیاز کامل رتبه اول را کسب کرده است، اضافه کرد: در شاخص های عمومی نیز ، در جایگاه هشتم کشور قرار گرفته ایم.

 

بیشتر بخوانید

جشنواره کویر و زندگی به صورت ملی برگزار می‌شود

زیرساخت‌های فرهنگی در خراسان جنوبی ضعیف است/حوزه فرهنگ و هنر در استان ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی جایگاه سوم را در بین سایر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، بدست آورده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که درصد تحقق شاخص ها در ارزیابی عملکرد سال ۹۷، ۷۳٫۱۱ درصد بود، ادامه داد: درصد تحقق در سال ۹۸ به ۸۶٫۰۸ درصد رسید که شاهد رشد ۱۷ درصدی اداره کل در تحقق عملکرد ها هستیم.

 

بیشتر بخوانید   قیمت زعفران در بازار جهانی منصفانه نیست

جدیدترین خبرهای استان وکشور را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

نبی زاده افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ ، در جایگاه بیستم قرار گرفته بود اما با کوشش همکاران این اداره کل، در سال ۹۸ رتبه سوم را کسب کردیم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها