سرایان به عنوان اولین شهرستان سبز خراسان جنوبی معرفی می شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:شهرستان سرایان با بهره مندی۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۸ درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به عنوان اولین شهرستان سبز خراسان جنوبی معرفی می گردد.

به گزارش “پیام خاوران” ، سید محمود هاشمی گفت: در حال حاضر ۳ شهر و ۲۴ روستای شهرستان سرایان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۸ درصد خانوار روستایی شهرستان سرایان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی افزود: علاوه بر شهرستان سرایان، شهرستان های بشرویه، درمیان، سربیشه و فردوس نیز تا پایان امسال به عنوان شهرستان سبز معرفی می گردند.

 

بیشتر بخوانید 

رشد گازرسانی به روستاهای مرزی استان خراسان جنوبی

قبل از هرگونه حفاری، برای تاسیسات گاز استعلام بگیرید

 

هاشمی با تاکید بر اینکه نهضت گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی مرهون زحمات و تلاش کارکنانی است که فرهنگ خدمت جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند افزود: با توجه به فعالیت های گسترده گازرسانی در استان، این توفیق نصیب شرکت گاز خراسان جنوبی شده تا در سالجاری بالاترین تعهد گازرسانی به روستاها، به تعداد ۴۰۰ روستا به نام این شرکت ثبت شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی  در پایان با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی روستایی در استان گفت: در حال حاضر ۹۵۱ روستای استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند که از این تعداد، ۷۳۶ روستا طی سه سال اخیر به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

 

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۴۰۰ فقره پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی صادر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها