۱۱۳ معلم خراسان‌جنوبی برای ۶۰ دانش‌آموز محروم گوشی خریدند

  • کدخبر: 20744
  • شنبه 28 نوامبر 20 - 12:29

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به مشارکت ۱۱۳ معلم استان در خرید گوشی و تبلت هوشمند برای دانش‌آموزان محروم، گفت: بیش از ۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی از مزایای این گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند برخوردار شدند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، محمدعلی واقعی صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین مرحله پویش لبخند رضایت اظهار داشت: در دومین گام پویش لبخند رضایت، با مشارکت بیش از ۵۰۰ دانش آموز و فرهنگی استان ۳۰۰ بسته معیشتی، کمک٬آموزشی و لوازم‌التحریر به ارزش ۳۶۵ میلیون تومان توزیع شد.

 

وی افزود: باتوجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک‌های مؤمنانه، دانش‌آموز نیازمند در قالب این طرح شناسایی و تحت پوشش  قرار می‌گیرند.

 

بیشتر بخوانید 

تمدیدآموزش غیرحضوری در۱۰شهرستان خراسان جنوبی

نرم‌افزار سفیران سلامت در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

 

مشارکت ۱۱۳ معلم استان در خرید گوشی و تبلت هوشمند

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به مشارکت ۱۱۳ معلم استان در خرید گوشی و تبلت هوشمند برای دانش‌آموزان محروم، عنوان داشت: بیش از ۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی از مزایای این گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند در  هشت شهرستان استان برخوردار شدند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

واقعی با بیان این که بسیج مظهر مقاومت، خدمت، وحدت، ایستادگی و پیشرفت در تمامی عرصه ها است اضافه کرد: به برکت قدرت و تفکر بسیج، امروز شاهد خدمت صادقانه، وحدت اسلامی، ایستادگی در برابر دشمنان و پیشرفت همه‌جانبه هستیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اگر فرزندی زیبا میخواهید این موادغذایی را بخورید!

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها