۳۷۰ پروژه محرومیت زدایی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

۳۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۱۷۴ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی فردا با حضور رئیس بسیج سازندگی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” ، مهدی هنری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور ریاست سازمان بسیج سازندگی کشور همراه بود اظهار داشت: سال گذشته بود که سازمان بسیج سازندگی و سپاه انصارالرضا (ع) به عنوان معین محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه انتخاب شد و در این راستا تفاهم نامه منعقد شد.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی شهرستان زیرکوه با سازمان بسیج سازندگی و سپاه استان به مدت پنج سال برنامه‌ریزی شده است افزود: امروز ریاست سازمان بسیج سازندگی به استان سفر کرد و فردا ریاست سازمان بسیج مستضعفین به استان سفر می‌کند که در این راستا قرار است ۳۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۱۷۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری برسد.

 

بیشتر بخوانید 

طرح محله محور شهید سلیمانی در خراسان جنوبی آغاز شد

جهادگران بسیجی به مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی اعزام شدند

 

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: فردا قرار است سالن ورزشی در روستای افین شهرستان زیرکوه به نمایندگی از طرح‌های بسیج سازندگی استان با حضور میهمانان کشوری افتتاح شود که برای ساخت این پروژه محرومیت زدایی که به نام شهید فخری زاده است دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد که یک میلیارد تومان سهم بسیج سازندگی بوده است.

هنری با بیان اینکه نخستین سالن ورزشی که به نام شهید فخری زاده در استان نامگذاری شده فردا افتتاح می‌شود افزود: علاوه بر افتتاح این سالن قرار است ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ذیل صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی افتتاح شود.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی ۵۲۲ پروژه محرومیت‌زدا نیز با اعتبار ۱۵۵ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، خیران و بسیج سازندگی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید   لباس فرم مدارس در خراسان جنوبی:از مخالفت والدین تا اصرار مدیران

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: احیا و مرمت قنوات، افزایش بهره‌وری آب کشاورزی شامل لوله‌گذاری، کانال انتقال آب، استخر ذخیره آب، سالن ورزشی و زمین‌های ورزشی روباز، انتقال آب شرب، اصلاح و اجرای عملیات آبخیزداری و نمازخانه مدرسه از جمله پروژه‌های تفاهم شده تاکنون بوده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها