بارش‌ها خسارتی به زیرساخت‌های خراسان جنوبی وارد نکرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: علی رغم بارش‌های رگباری و ادامه دار، خسارت جانی و مالی در استان نداشتیم.

به گزارش “پیام خاوران “،سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار داشت : خوشبختانه علی رغم اینکه بارش‌های خوبی داشتیم  و در برخی از مناطق استان میزان بارندگی به حدود ۲۵ میلی متر رسید و هنوز هم ادامه دارد، تاکنون خسارتی به زیرساخت‌ها و همچنین خسارت جانی نداشته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه با اطلاع رسانی به موقعی که انجام شد خسارت چندانی نداشتیم و سفرها به حداقل رسید، افزود: در برخی از شهرستان‌های استان از دیروز ظهر بارش برف داشتیم و سه محور در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و طبس بر اثر بارش برف مسدود شد که با تلاش راهداران مشکل حل شد.

 

بیشتر بخوانید

تیم های امدادی شهرستان های خراسان جنوبی در حال آماده باش قرار گرفتند

افزایش ۵ برابری اعتبارات پیشگیری از سیلاب در خراسان جنوبی

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به آماده باش بودن ۱۷۴ تیم امدادی و عملیاتی در استان، تصریح کرد: این نیروها تا صبح فردا در حالت آماده باش بسر می‌برند.

 

میرجلیلی ادامه داد: نکته مهمی که وجود دارد این است که پس از بارندگی و بارش برف کاهش دما تا سه الی چهار روز آینده در استان خواهیم داشت.

 

وی افزود: گلخانه داران، مرغداران و تمام افرادی که از کاهش دما متاثر می‌شوند، لازم است تدابیر لازم را بیندیشند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی خواستار این امر شد که مردم امروز نیز سفرهای غیرضروری را کنسل کنند، تصریح کرد: اکنون گردنه‌های استان برف گیر بوده و مه غلیظ دارند که لازم است در صورت اضطرار و گذر از این گردنه‌ها، راننده‌ها ایمنی لازم را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید   ثبت نام دریافت واکسن کرونا برای افراد۵۰ سال به بالا درخراسان جنوبی آغاز می شود

منبع: ایسنا

انهای پیام/۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها