پژوهش؛شاهراه تعالی و توسعه

مدير آموزش و پژوهش هاي توسعه و آينده نگري سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي گفت: پژوهش در نظام مديريت و برنامه ريزي ايران اسلامي، والاترين و بالاترين جايگاه را دارد.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبي؛”مهدي فاطمي طي پيامي هفته پژوهش را به همه پژوهشگران متعهد، نخبگان وارسته، اساتيد و دانشجويان دانشگاهها، اهالي پرتلاش علم و مطالعه و تحقيق در حوزه هاي مختلف و مديران و نخبگان فعال در عرصه هاي پژوهشي طي پيامي تبريك گفت.

در این پیام آمده است: تلاش، كوشش و حركت هر جامعه اي در شاهراه توسعه و پيشرفت براي رسيدن به قله هاي موفقيت و سربلندي، مرهون كسب دانش و علم است. تحولات اساسي  و بنيادين در زندگي بشر، در گرو پژوهش هايي است كه گوهر علم و دانش را در صدف تلاش هاي علمي و فني مي پرورانند و پس از آن پژوهشگراني متعهد و معتقد چون غواصاني در درياي بيكران دستاوردها، اين گوهرهاي ناب را مي يابند و براي به اوج رساندن روح زندگي و ارتقاي فرهنگ و تربيت انساني در همه ي جوامع، آن را صيقل مي دهند و به عنوان جواهر گرانبهاي تعالي و پيشرفت به انسانها هديه مي كنند.

پژوهش در نظام مديريت و برنامه ريزي ايران اسلامي، والاترين و بالاترين جايگاه را دارد. سالهاست كه حركت بي توقف پيشرفت هاي خيره كننده كشور، در پرتور درخشان چنين پژوهش هايي به ويژه از سوي جوانان و نخبگان جامعه ايراني و استاني ما در حال انجام و ارتقاي روز افزون است.

همزمان با ۲۵ آذر روز پژوهش، اين تلاش ها را ارج مي نهيم و ضمن سپاس به درگاه لايزال الهي، هفته پژوهش را به همه پژوهشگران متعهد، نخبگان وارسته، اساتيد و دانشجويان دانشگاهها، اهالي پرتلاش علم و مطالعه و تحقيق در حوزه هاي مختلف و مديران و نخبگان فعال در عرصه هاي پژوهشي تبريك عرض مي نماييم.

بیشتر بخوانید   هشت اولویت پژوهشی خراسان جنوبی اعلام شد

اميد است سربلندي و سرافرازي ايران اسلامي را در پرتو دستاوردهاي اين پژوهش ها، روز به روز و با افتخار شاهد باشيم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها