۷۵۴ روستای خراسان جنوبی در سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:طی اقدامات جهادی و با همت کارکنان این شرکت، ۷۵۴ روستای استان طی سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

به گزارش “پیام خاوران “ سید محمود هاشمی اظهار داشت : طی سه سال اخیر ۷۵۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که این نهضت گازرسانی، مرهون فعالیت های کارکنان دلسوز و متعهد شرکت گاز استان می باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه در سال جاری بالاترین تعهد گازرسانی به روستاها به تعداد ۴۰۰ روستا به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است افزود: طی ۷ ماهه اول سال جاری حدود ۲۰۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و علاوه بر این، تا پایان سال جاری حدود ۲۰۰ روستای دیگر نیز به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید 

شرکت گاز خراسان جنوبی رتبه برتر ارزیابی سلامت اداری کسب کرد

ارائه خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی به صورت مجازی

 

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه گفت: به نحوی برنامه ریزی شده که تا پایان دولت تدبیر و امید، تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

هاشمی با اشاره به اقدامات ارزنده شرکت در گازرسانی به روستاها افزود: در راستای تحقق توسعه عدالت اجتماعی با بهره مندی هر روستا از نعمت گاز طبیعی، علاوه بر فراهم شدن رفاه و آسایش، از مهاجرت گسترده به شهرها و نیز قاچاق سوخت جلوگیری می گردد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی خاطر نشان کرد :  شرکت گاز خراسان جنوبی در حال حاضر با تمام توان در حال اجرای پروژه های گازرسانی روستایی است و تا پایان شهریور سال آتی ‌جمعیت تحت پوشش روستایی استان به بیش از ۹۶ درصد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید   ۵۳ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان طرح ضیافت الهی

انتهای پیام / ۱۰۱

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها