هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی درباره بارش برف و کاهش دما

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی درباره خسارات آبگرفتگی، بارش برف و کولاک و کاهش دما در استان طی هفته جاری و آینده هشدار داد.

به گزارش “پیام خاوران “ سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار داشت : طبق گزارش هواشناسی در روزهای جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده احتمال وقوع بارندگی‌های رگباری به همراه بارش برف، کولاک و نیز مه‌گرفتگی در ارتفاعات و از طرفی کاهش محسوس دما در استان پیش بینی می‌شود.

وی از فرمانداران خواست تا نسبت به تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان و اطلاع‌رسانی گسترده به جامعه هدف درخصوص خسارات احتمالی اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: برای به روز کردن تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط و بازدید نقاط سیل‌خیز و گردنه‌های برفگیر، تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی شهرستان‌ها به ویژه راهداران، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و نیز واحدهای پلیس راه استان در روزهای آتی در حالت آماده‌باش کامل قرار می‌گیرند.

وی بر اطلاع رسانی گسترده به مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه‌داران، مرغداران و سایر بهره‌برداران این بخش در زمینه پیش بینی وضعیت هواشناسی و خسارات احتمالی تاکید کرد.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی سامانه بارشی جدید فردا (پنجشنبه) وارد جو استان می‌شود و تا اوایل هفته آینده بارش برف و باران قابل پیش ‌بینی است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

با فعالیت این سامانه بارشی برای نیمه شمالی از مرکز استان بارش برف پیش ‌بینی می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ 101

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مجموعه بین‌المللی اسکواش بیرجند با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها