قیمت ماسک بالاتر از ۱۰۰۰ تومان گرانفروشی است

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: قیمت ماسک سه لایه بالاتر از ۱۰۰۰ تومان برای مصرف کننده، گرانفروشی محسوب می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ، تهوری  با اشاره به فعالیت ۵ واحد صنعتی تولید ماسک در استان گفت: قیمت ماسک سه لایه ملت بلون با استاندارد و کیفیت بالا و دارای کد بهداشتی ۱۰۰۰ تومان است .

وی افزود: در همه مراکز عرضه از جمله داروخانه ها، تجهیزات پزشکی و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح قیمتی باید رعایت شود و در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت‌های مشترک با محوریت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای جلوگیری از عرضه ماسک‌های فاقد استاندارد و کیفیت در سطح بازار اظهار کرد: با توجه به اولویت سلامت مردم، با تشخیص کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از عرضه ماسک‌های فاقد کیفیت و استاندارد لازم در سطح عرضه جلوگیری خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید

افزایش و نوسان قیمت کالاهای اساسی در خراسان جنوبی

با عرضه‌کنندگان تخم مرغ به قیمت بیشتر از ۱۵ هزار تومان برخورد می‌شود

 

تهوری ادامه داد: از مردم می خواهیم که موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اطلاع دهند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 2000 تابلو اطلاعاتی در محورهای خراسان جنوبی نصب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها