پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی خطاب به همکاران، فرارسیدن سال نو را به كليه کارکنان پرتلاش این شرکت ، خانواده‌های آنان وهمچنین مردم شریف استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش “ پیام خاوران ” متن پیام تبریک  مهندس مهدی دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است:

با سلام

سال  ۱۳۹۹  با تمام فراز و فرودها و مشکلات و دشواری ها گذشت،برگ دیگری از دفتر روزگار ورق خورد تا دگر بار، نوازش روح بخش نسیم بهاری بر گیسوان مشک بوی لاله خوش عذار ونرگس وریحان ، طنین انداز ترانه عشق وحیات ونمایش گر رستاخیز بی بدیل طبیعت گردد.

بلبل دل چه غم خوری بوی بهار می رسد                                           حجله زند عروس گل یار به یار می رسد

سرو شود به بوستان ساقی بزم دوستان                                           غنچه پیاله می شود باده نثار می رسد

در سالي که گذشت، علي‌رغم تمامي مشکلات و موانع ناشي از تحريم و محدوديت‌هاي ناشي از شيوع ويروس کويد ۱۹، شرکت  توزیع نیروی برق خراسان جنوبی توانست به‌برکت بهره‌مندي از نيروهاي فداکار و شايسته وهمدلي و هماهنگي مثال‌زدنی تمامی کارکنان، با عبور از موانع و غلبه بر مشکلات، سالي سرشار از موفقيت را رقم بزند و کارنامه قابل قبولی را به ثبت برساند.

راه اندازی ناوگان عملیات خط گرم فرمان از راه نزدیک در ۴ شهرستان(نهبندان، سرایان، درمیان و بشرویه)  وتجهیزشهرستانهای سربیشه درمیان و نهبندان به خودرو  جر تقیل با هدف کاهش شاخص انرژی توزیع نشده( خاموشی ۹ وافزایش رضایت مشترکان ازجمله  این اقدامات ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت سال نو عنوان کرد:نسیم بادنوروزی باطراوت نغمه دل انگیز ربنا

در گامی دیگرسامانه نظارت مکانیزه(سنم) سامانه یکپارچه مدیریت استراتژیک(سیما) طرح چشم انداز ولتاژ شبکه های توزیع(چاوش) و سامانه هوشمند سازی مراکز اتفاقات(هما)و مرکز پایش کنتورهای هوشمند فهام به منظور ارائه خدمات به روز و شایسته به مردم شریف استان پیاده سازی شد

درراستای ارائه خدمات غیر حضوری، تمام خدمات قابل انجام در شرکت از طریق اپلیکیشن برق من(پیاده سازی خدمات سبز)  و درگاه میز خدمت الکترونیک از طریق وب سایت شرکت به منظور حفظ سلامتی مشترکان، جلوگیری از شیوع کرونا و رضایت هر چه بیشتر ارباب رجوع ارائه گردید.

تامین برق مسکن محرومین و پیاده سازی طرح بزرگ برق امید با هدف مدیریت مصرف انرژی برق و تشویق مشترکان کم مصرف وکاهش تلفات در شبکه های توزیع و نصب کنتورهای هوشمند فهام در راستای اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر افتخارات ماندگار شرکت توزیع نیروی برق استان در سال ۹۹ بود.

باوجود تابستانی گرم و پیک زمستان به جهت تامین سوخت نیروگاهها، طرح ملی پیک بار در نقاط مختلف استان با مدیریت شبکه و البته با مشارکت مشترکین استان خصوصا صنایع و‌کشاورزان  بخوبی اجرایی شد و توانستیم از شرایط سخت پیش آمده عبور کنیم.

از مردم شریف استان خراسان جنوبی  صمیمانه می خواهم در سال پیش رو مانند سالهای گذشته  همراه و در کنار خادمان صنعت برق استان باشند و ما را برای تحقق برنامه های مدون و کارشناسی شده این صنعت همراهی کنند

در پایان ضمن قدردانی ار تلاشهای خالصانه شما عزیزان در سال ۱۳۹۹، حلول سال ۱۴۰۰  که  به برکت ایام شعبانیه  شروع وپایان سال با آن مقارن شده است،فرا رسیدن نوروز دل آرای دل افروز را به شما وخانواده گرامیتان تبریک وشادباش می گویم واز پیشگاه خداوند ودود ولطیف ، سالی همراه با تندرستی ،آرامش ،شادمانی وسربلندی برای شما، خانواده ارجمند، مشترکان گرامی ، فعالان صنعت برق و مردم شریف استان از درگاه ایزد منان آرزو می کنم.

بیشتر بخوانید   مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی 4.7 درصد افزایش یافت

مهدی دادگر/رئیس هیات مدیره ومدیرعامل

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها