لزوم اصلاح ساختار بانک‌ها در حمایت از تولیدکنندگان

امام جمعه سربیشه گفت: بانک ها در زمینه تولید کمک نمی کنند و باید ساختار بانک‌ها اصلاح شود.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام نجمی‌پور با اشاره به شعار سال 1400 اظهار داشت: نامگذاری سال‌ها از دهه 90 تاکنون نشانگر این مهم است که مقام معظم رهبری به مسایل اقتصادی عنایت دارند.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه از 3 سال گذشته نامگذاری سال ها تخصصی تر شده است افزود: در سال های اخیر نامگذاری ها در حوزه رونق و جهش تولید بوده و امسال هم با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی» نامگذاری شده است.

نجمی پور با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال باید هر سه قوه پای کار باشند تأکید کرد: دولت برای افزایش و رونق تولید، مجلس برای پشتیبانی و قوه قضاییه هم برای مانع زدایی و مبارزه با فساد و تبعیض باید ورود کند.

وی حضور مردم را نیز برای تحقق شعارامسال مهم دانست و گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا مردم با ورود خود برای تأمین ماسک و …. تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند در شرایط کنونی و برای تحقق شعار امسال هم باید حاکمیت شرایط را فراهم کرده و مردم هم برای تولید دغدغه داشته باشند.

امام جمعه سربیشه بر اصلاح ساختار بانک ها تأکید کرد و گفت: بانک ها در تولید و سرمایه گذاری کمک نمی کنند.

نجمی پور در ادامه گریزی به بحث مالیات زد و گفت: برای کمک به سرمایه گذار و شرکت های کارآفرین و … اگر امکان حذف مباحث مالیاتی وجود ندارد باید دولت در زمینه اعمال تخفیف ویژه و مشوق های تولید و صادرات ورود کند.

وی اظهار داشت: تحقق شعار سال بر روی بنر، پرچم و سربرگ های اداری دردی را دوا نمی کند و باید همه نهادها و ادارات برای کنترل، توزیع، نظارت و … بازنگری داشته باشند.

بیشتر بخوانید   547 میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی تعیین تکلیف شد

امام جمعه سربیشه به استناد سخنان مقام معظم رهبری به انتخابات اشاره کرد و گفت: امید است با استقرار دولت جوان حزب اللهی شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.

منبع:شبستان

انتهای پیام/ 102

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها