آموزش در تمامی مدارس خراسان جنوبی غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به رنگ‌بندی جدید اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، آموزش در تمامی مدارس این استان غیرحضوری شد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی واقعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا آموزش حضوری در تمامی مدارس استان تعطیل است و دانش‌آموزان از این پس و تا اطلاع بعدی مطالب آموزشی را از سه روش شبکه شاد، رسانه ملی و درسنامه دریافت خواهند کرد.

وی افزود: براساس این مصوبه و به منظور جلوگیری از شیوع گسترده موج چهارم کرونا؛ حضور کارکنان اداری در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز شامل بیرجند، فردوس و قاینات با ۵۰ درصد کادر اداری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها خواست هشدارهای مسوولان درمانی را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کنیم آمار مبتلایان در استان کاهش یابد.

وی بیان کرد: براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی استان خراسان جنوبی که روز چهارشنبه (۱۸ فروردین) از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان‌های بیرجند، فردوس و قاینات در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های طبس، نهبندان، سرایان، بشرویه، درمیان، سربیشه و زیرکوه در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند. خوسف تنها شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر) این استان است.

واقعی عنوان کرد: روند صعودی نمونه‌گیری، موارد مثبت ابتلا به کرونا و بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی در موج چهارم از هفته دوم فروردین امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد و پیش از این فقط مدارس بیرجند غیرحضوری بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اجرای طرح‌های صنایع جوار ریلی در راه آهن شرق توسعه می یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها