با گازرسانی به ۶۳۴ روستا طی سال گذشته و فراتر از تحقق شعار سال:

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: این شرکت با خلق رکورد گازرسانی به ۶۳۴ روستا طی یک سال، فراتر از وعده خود برای گازرسانی روستایی جامه عمل پوشانده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای سال گذشته و بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته، به مردم شریف استان این وعده را دادیم که تا پایان سال۱۳۹۹، تعداد ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی را به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل کنیم و بر همین اساس شعار سال را “سال ۱۳۹۹ ، گازرسانی به ۳۹۹+۱ روستا ” نام گذاری کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: بسیار خرسندیم که با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی، با وجود شرایط خاص اقتصادی و وجود بیماری کرونا، توانستیم فراتر از وعده خود عمل کنیم و توفیق داشتیم ۶۳۴ روستا، را از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به شتاب گازرسانی در استان افزود: با همت جهادی مجموعه و یاری خداوند در سال گذشته رکورد بی سابقه گازرسانی به ۶۳۴ روستا طی یک سال، در کارنامه افتخارات شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت شد که این حجم عظیم گازرسانی در  بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران، یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.

هاشمی با اشاره به گازرسانی به ۲۶۴ واحد صنعتی و تولیدی طی سال ۹۹ گفت: در حال حاضر ۱۶۵۰ واحد صنعتی و تولیدی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند ضمن اینکه بالاترین میزان گازرسانی به صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سطح کشور به تعداد ۱۰۰۲ واحد صنعتی و تولیدی با افتخار به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر۹۴ درصد جمعیت روستایی استان و ۹۷ درصد جمعیت کل استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و امیدواریم تا چند ماه آینده  نیز با یاری خداوند و همت همکاران، پروژه های گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در سطح استان به پایان برسد و بیش از ۹۸ درصد خانوار استان تحت پوشش این نعمت خدادادی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید   فرهنگ پهلوانی،پیام آورصلح،جوانمردی‌و فتوت است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها