قول ۴۰ میلیاردی شرکت زغال سنگ برای توسعه بیمارستان طبس

استاندار خراسان جنوبی گفت: شرکت زغال سنگ طبس برای توسعه و تجهیز بیشتر بیمارستان این شهر ۴۰ میلیارد تومان از اعتبار لازم را برای این پروژه تقبل کرده است.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی گفت: شرکت زغال سنگ طبس که به عنوان بزرگترین تأمین کننده زغال سنگ کشور شناخته می‌شود، سرمایه گذاری‌های مهمی را در حوزه درمان انجام داده است.

وی افزود: برای کلنگ زنی اورژانس بیمارستان شهرستان طبس، شاهد مشارکت این شرکت بوده ایم و برای توسعه بیمارستان شهرستان نیز، قول تأمین اعتبار به میزان ۴۰ میلیارد تومان داده شده است.

استانار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تأمین نیروی انسانی این بیمارستان برعهده وزارت بهداشت است، تصریح کرد: تعهد اعتباری شرکت زغال سنگ برای توسعه بیمارستان طبس، به ساخت و تجهیز آن با صد تختخواب منجر می‌شود.

نیازمند سرعت در پیمانکاری پروژه ها هستیم

جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در زمینه توسعه بیمارستان شهرستان طبس، گفت: این پروژه از جمله مواردی است  که اعتبارش تامین شده است و  در کار پیمانکاری آن، نیازمند سرعت بیشتری هستیم.

وی افزود:  با بهره برداری از این پروژه، فضاهای آموزشی شهرستان نیز افزایش خواهد یافت که می تواند منجر به اضافه شدن رشته های مرتبط با حوزه سلامت شود و طبس را به یک قطب درمانی و آموزشی تبدیل کند.

جان بابایی در خصوص مدیریت بیماری کرونا در خراسان جنوبی، اظهار کرد: بر اساس شاخصه های مدنظر وزارت برای ارزیابی عملکرد استان ها در حوزه بیماری کرونا، خراسان جنوبی جزء استان هایی است که کمترین میزان مبتلا و فوتی را  داراست که جای تقدیر و تشکر دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   5 روستای دیگر شهرستان درمیان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها