مدرسه برکت شش کلاسه روستای آواز شهرستان درمیان بهره‌برداری شد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره  استان خراسان جنوبی از بهره برداری از مدرسه برکتشش کلاسه روستای آواز شهرستان درمیان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، آیین افتتاح دبستان شش کلاسه برکت  روستای آواز در شهرستان درمیان با حضور ، معاون فرماندار شهرستان، مدیران کل آموزش و پرورش و تجهيره ونوسازی مدارس استان، ائمه محترم جمعه شیعه و سنی و سایر مسئولین استانی، شهرستانی و محلی برگزار شد.

سیدمجتبی موسوی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: این پروژه آموزشی دارای شش کلاس درس است که در زمینی به مساحت دو هزار  پانصد مترمربع با زیربنای ۷۴۵مترمربع احداث شده است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه، بالغ بر دو میلیارد و دویست  میلیون تومان بوده که مبلغ هشتصد و بیست میلیون تومان آن با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره تامین گردیده و مابقی اعتبارات این مدرسه از محل اعتبارات ملی اداره کل نوسازی مدارس استان است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی بیان کرد: ۸۵ پروژه مدرسه برکت در دستور بنیاد برکت ستاد اجرایی بوده که از این مهم ۴۶ پروژه در حال اجرا و  تعداد ۳۵ پروژه تکمیل و افتتاح شده و الباقي در مرحله ابلاغ به مجری است که تعهد بنياد بركت ستاد در اين پروژه هاي حدود ٢٨ميليارد تومان است.

 

 

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اجرای بیش از یک هزار کیلومتر شبکه توزیع گاز در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها