پیوند آسمانی ۳ زوج بیرجندی در زیر پرچم سبز حرم رضوی

همزمان با شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) عقد آسمانی سه زوج جوان با حضور پرچم سبز بارگاه منور رضوی برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، همزمان با شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) عقد آسمانی سه زوج جوان با حضور پرچم سبز بارگاه منور رضوی برگزار شد.
این زوج های جوان بیرجندی جشن آغاز زندگی مشترک خود را در میان فضای آغشته به عطر رضوی برگزار کردند و آنها بنای اولیه زندگی مشترک خود را با تبرک به ساحت منور حضرت رضا(ع) بنا نهادند.
قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی در بین حاضران از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از حرم رضوی در این مراسم عقد بود.
با برقراری پیوند آسمانی در زیر پرچم بارگاه مطهر رضوی سایه خورشید بر سر زوج ها خواهد ماند تا یک زندگی سرشار از فضیلت و سعادت را به مبارکی در کنار یکدیگر تجربه کنند.
حجت الاسلام مصطفی موحدیان، مُبلغ اعزامی حرم مطهر رضوی در این مراسم معنوی گفت: کاری نکنیم که شیطان بر ما مسلط شود.
موحدیان بیان کرد: انسان اگر گره ای از کار مومن باز کند خدا نیز گره وی را در این دنیا و آن دنیا باز می کند و این گره گشایی کار جهاد است.
وی افزود: شهید سلیمانی از فرمانده خود یعنی امام رضا(ع) امضای شهادت خود را گرفتند لذا هر کسی که در زندگی خود موفق شده وصل به امام رضا(ع) شده است.
مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: هر کسی از سیم خاردار هوای نفس خود عبور کند می تواند از سیم خاردار دشمن هم عبور کند و باید از گناه و معصیت دوری کنیم تا گرفتار نشویم.
همچنین جشن بزرگ کرامت نیز با حضور خادمان حرم رضوی در آستان مقدس شهدای باقریه برگزار  و بسته های تبرکی این آستان بین مردم توزیع شد.

اهدای ۴۲ سری جهیزیه به زوج های جوان خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید   مصرف 1.5 میلیارد مترمکعب گاز طبيعي طي سال گذشته در استان خراسان جنوبی

در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع) چهاردهمین کاروان خدام آستان ملائک پاسبان رضوی از موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند بازدید کردند.

مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند در این بازدید گفت: موسسه خیریه توانبخشی محل نگهداری بیش از ۴۰۰ معلول جسمی، ذهنی و حرکتی و سالمند در استان است.

حامد عرب زاده بیان کرد: به مناسبت دهه کرامت ۴۲ سری جهیزیه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، سرزمین زیر سایه خورشید و مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند به زوج های جوان نیازمند اهدا می شود.

وی افزود: همچنین با حضور خدام حرم رضوی علاوم به اهدای جهیزیه، ۱۵۰ بسته غذایی به پرسنل این موسسه در راستای برنامه های فرهنگی اهدا شد.

مدیرعامل موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند گفت: از امروز سنوات کلیه کارکنان قراردادی موسسه که از ماه های قبل مانده پرداخت می شود.

عرب زاده تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید از ۲۹ خرداد وارد استان شد و در قالب دو گروه به شهرستان های درمیان، زیرکوه، قاین، خوسف، سربیشه، نهبندان، بیرجند، سرایان، بشرویه و طبس و فردوس می روند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها