مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:نقش خبرنگاران در ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق قابل تقدیر است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با گرامیداشت۱۷مرداد سالروز شهادت”شهید محمود صارمی” وروز خبرنگار، این روز بزرگ رابه جامعه فرهیخته خبری استان تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیرو ی برق خراسان جنوبی،متن پیام تبریک مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به این شرح است.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری‌سازی آن با نقش قلم، تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می زنند، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

خبرنگاران چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه هستند که همچون دیده‌بانانی امین و امانت دار مجدانه و متعهدانه در پی افراشتن پرچم آگاهی و روشنگری هستند. اعتقاد راسخ دارم مسئولیت و جایگاه خبرنگاران فرهیخته و تلاش قابل ستایش این عزیزان، در روشنی بخشی به افکار عمومی، سلامت جامعه و اعتلای میهن عزیزمان بسیار خطیر و تعیین کننده است.

تلاش و همت این بزرگواران در ارتقای سطح اطلاعات جامعه غیرقابل انکار است و صنعت توزیع برق خراسان جنوبی همواره بر این اعتقاد بوده است که از این ظرفیت و توانمندی در راستای تحقق اهداف عالیه صنعت در یک تعامل دو سویه بهره مند گردد.

جا دارد از همراهی های سازنده عزیزان خبرنگار و اصحاب رسانه با این شرکت به ویژه در پیک بار تابستان ومدیریت مصرف درسال جاری در ارائه اطلاعات صحیح و به موقع در زمینه نقش انرژی برق و ترویج فرهنگ مصرف بهینه در این شرایط خاص شیوع بیماری کرونا صمیمانه قدردانی نمایم.

فرار سیدن این روز بهانه‌ای شد تا به عنوان عضوی از جامعه خدمت‌گذار صنعت برق قدردانی خود را از تمامی خبرنگاران ارجمند و سایر فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که با اندیشه و قلم خود همواره حامی و پشتیبان صنعت برق استان وکشور هستند، اعلام نمایم.

بیشتر بخوانید   باهدف پایش و رصدمدیریت مصرف برق: رزمایش جهادی"شهیدعباسپور"درخراسان جنوبی برگزار شد

امیدوارم همواره در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی در جهت تنویر افکار عمومی با توکل به خداوند متعال موفق و موید باشید .

مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها