نیرو‌های مسلح بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیرو‌های مسلح ایران را بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله عبادی در دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل پدافند هوایی شرق کشور با گرامیداشت دهم شهریور سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ایران را از دیگر ارتش‌های جهان متمایز می‌کند، تفکر جهان بینی توحیدی است که بر اساس آن، نیرو‌های مسلح ایران نه برای کشتن انسان‌ها بلکه برای برادری، خدمت، ایثار و دفاع از انسانیت تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: الگوی ارتش و نیرو‌های مسلح ما، انسان‌های بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهید سپهبد صیاد شیرازی هستند که برای مقابله با آدم کشی و مظلوم کشی مادی گرایان غرب، تن خود را سپر گلوله‌ها و ابزار‌های نظامی پیشرفته غرب کردند.

هیچ روزنه ای برای نفوذ بیگانگان به آسمان کشور باز نیست

امیرسرتیپ دوم ارسلان پرویز نیز در این دیدار گفت: پدافند هوایی کشور امروز با قدرت و اقتدار هیچ روزنه ای برای نفوذ بیگانگان به آسمان کشور را باز نگذاشته است و به هرگونه تجاوز و تعرض به آسمان کشور جواب کوبنده ای خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰شهریور یادآور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتزاع پدافند از نیروی هوایی است، اظهار داشت: پدافند به عنوان نیروی دوم ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار قرارگاه پدافند هوایی خاتم به طور مستقل کار خود را انجام می دهد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه امروز ماهیت تهدیدات شکل جدیدی گرفته است، افزود: امروز دشمنان با شلیک موشک های کروز از هزاران کیلومتر آن طرف تر و از طریق حمله های پهپادی و هوایی؛ توانمندی نظامی و اقتصادی کشورها را به شدت تهدید می کنند، لذا بر این اساس آن نیروهایی که در خط مقدم مبارزه با این تهدیدات هستند نیروی پدافند هوایی و هوافضای سپاه است.

بیشتر بخوانید   اتمام پروژه‌های نیمه تمام باپیشرفت فیزیکی بالا در اولویت است

پرویز، با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی به عنوان اولویت اول دفاعی کشور باید با اتکا به نیروهای مومن، مخلص، متخصص و ماهر خود به خوداتکایی و استقلال برسد، افزود: پدافند هوایی کشور در حوزه های مختلف توانسته به پیشرفت های شگرفی برسد.

وی با اشاره به اینکه صیانت از آسمان کشور با پیشرفته ترین امکانات روز دنیا مسیر می شود، که امروز پدافند جمهوری اسلامی ایران در لبه فناوری، نوآوری و علم دنیا راه می رود، افزود: پدافند جمهوری اسلامی ایران در تولید و طراحی انواع سامانه هایی که در راستای ماموریت های چهارگانه پدافند است، امروز به استقلال رسیده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور با اشاره به این سخن رهبری که فرمودند پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از امنیت، حیثیت، موجودیت و آبروی کشور است، گفت: پدافند هوایی کشور با توجه به نوع تهدیدات وظیفه خطیری دارد که امید است بتوانیم موفقیت های بیشتری داشته باشیم.

پرویز گفت: پدافند هوایی کشور امروز با قدرت و اقتدار در کنار سایر همرزمان در نیروهای مسلح هیچ روزنه ای برای نفوذ بیگانگان به آسمان کشور را باز نمی‌گذارد، و به هر گونه تجاوز و تعرض به آسمان کشور جواب کوبنده ای با سفیر رعد آسای موشک هایمان خواهد داد.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها