اتمام پروژه‌های نیمه تمام باپیشرفت فیزیکی بالا در اولویت است

معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث توازن ملی اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد رشد را داشته است گفت:درسال جاری اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و دارای اعتبار است

به گزارش پیام خاوران، علی بهدانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به اعتبارات اشاره کرد و اظهار داشت: در پایان سال گذشته از سرجمع ضریب های مختلف که به استان ابلاغ شد در بحث اعتبارات عمرانی ۸۵۳ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار به استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر تخصیص اعتبار در قالب اوراق و نقدی انجام می شود بیان کرد: در این راستا ۴۹۰ میلیارد تومان معادل ۵۷.۵ درصد تخصیص از محل های مختلف در بحث اعتبارات عمرانی در سال گذشته صورت گرفته است.

بهدانی گفت: همچنین در بحث اعتبارات هزینه ای در پایان سال گذشته مبلغ ۳۸۹ میلیارد تومان اعتبار از جمع ردیف های مختلف به استان ابلاغ شده که معادل ۹۹.۸۵ درصد تخصیص اعتبار به جز از یک ردیف و دستگاه، تخصیص سایر دستگاه ها کامل شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با بحث افزایش حقوق کارمندان دولت مواجه شدیم که بار مالی حدود ۵۰ درصدی ایجاد کرده است یادآور شد: در خراسان جنوبی حدود ۶۸ میلیارد تومان بار مالی بوده است که توانستیم با رایزنی های انجام شده اعتبار را برای استان تامین کنیم.

معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته مرخصی مالی و پاداش حدود ۷۵ نفر از کارمندانی که در سال ۹۸ بازنشست شدند انجام شد افزود: جزو معدود استانهایی هستیم که تا پایان سال ۹۸ هیچ گونه مانده پاداش و مرخصی در دستگاه های اجرایی که مشمول اعتبارات استانی هستند، نداریم.

بهدانی به درآمدهایی که سال گذشته پیش بینی شده بود اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رقم ۴۲۰ میلیارد تومان مصوب قانون بود که در پایان سال گذشته ۵۵۳ میلیارد تومان عملکرد دارایی های استان معادل ۱۳۳ درصد مازاد درآمد داشتیم.

بیشتر بخوانید   استفاده از ماسک در شرکت گاز خراسان جنوبی اجباری شد

وی از وجود دو ظرفیت در استان طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: یکی از این ظرفیت ها ایجاد تهاتر با بانکها در مورد پیمانکارانی که بدهی داشتند بود که از این محل ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عملکرد خراسان جنوبی بود.

معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث اوراق و اسناد مالیاتی حدود ۹ میلیارد تومان عملکرد خراسان جنوبی بود یادآور شد: در مجموع اعتبار امسال در زمینه اعتبارات هزینه ای و تملک و دارایی سرمایه ای ابلاغ و منتظر دستورالعمل برای برگزاری جلسه و توزیع اعتبارات شهرستانی هستیم.

بهدانی به اعتبارات هزینه ای اشاره کرد و گفت: در بحث اعتبارات هزینه ای اگر مقایسه ای از ابلاغی اعتبارات سال گذشته با امسال در ابتدای سال داشته باشیم از رشد ۵۵ درصدی، اعتبارات تملک رشد ۲۵ درصدی، حوزه نفت ۲۳۰ درصد افزایش و در بحث ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز حدود ۴۰ درصد افزایش برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث توازن ملی اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد رشد را داشته است تصریح کرد: در سال جاری اولویت ما اتمام پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و دارای اعتبار است.

معاون هماهنگي برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری محدودیت آغاز پروژه داریم و ۱۰ درصد اعتبارات استان برای پروژه های جدید در نظر گرفته می شود‌ گفت: در بحث اعتبارات پروژه های نیمه تمام راه های روستایی، خراسان جنوبی به دلیل وسعت و روستاهای زیاد در بخش راه های روستایی دارای پروژه های نیمه تمام زیادی است./

بیشتر بخوانید   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی : وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن روستایی پرداخت می‌شود

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها