۱۱۳ روستای مرزی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تا پایان امسال ۱۱۳ روستای مرزی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۱۲ شهر و ۵۹۲ روستای مرزی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

وی افزود: با یاری پروردگار و در ادامه نهضت گازرسانی، تا پایان امسال ۱۱۳ روستای مرزی و حدود ۵ هزار مشترک در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی بودجه مورد نیاز برای گازرسانی به ۱۱۳ روستای مرزی را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: هزینه اجرای کلیه پروژه‌های گازرسانی در استان و از جمله گازرسانی به روستا‌ها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تأمین و پرداخت می‌شود.

هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶ هزار و ۶۸ خانوار در شهر‌های مرزی و ۳۳ هزار و ۴۸۸ خانوار در روستا‌های مرزی خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی دارای بیشترین مرز با کشور افغانستان است تصریح کرد: با بهره‌مندی روستا‌های مرزی از نعمت گاز طبیعی، علاوه بر ایجاد امنیت، آسایش و رفاه به میزان قابل توجهی از قاچاق سوخت از طریق مرز‌ها نیز جلوگیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی عنوان کرد: در حال حاضر هزار ۴۲۹ روستا در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و پروژه‌های گازرسانی به حدود ۲۴۰ روستا نیز در دست اجرا است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نکات ضروری برای استفاده صحیح از ماسک

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها