۹۸ درصد جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از برخورداری ۹۸ درصدی جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی به تشریح فعالیتهای انجام شده در زمینه گازرسانی در سطح استان پرداخت و اظهار داشت: با یاری پروردگار و همت کارکنان در حال حاضر تمامی ۳۲ شهر و ۱۴۴۶ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۹۸ درصد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: سیاست مجموعه گاز استان خراسان جنوبی بر مبنای رعایت قوانین و مقررات استوار است و تاکنون همکاری و تعامل خوب، سازنده و صمیمانه ای مابین اداره کل دیوان محاسبات و شرکت گاز استان برقرار بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه رعایت قوانین بودجه سرلوحه شرکت گاز است تاکید کرد: شرکت گاز استان آمادگی کامل را دارد تا در راستای تعهد به قوانین از نقطه نظرات و تجربیات سازنده دیوان محاسبات استفاده نماید.

در ادامه بهرام جمالی مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از روند پرشتاب اجرای پروژه های گازرسانی توسط شرکت گاز استان در راستای رفع محرومیت زدایی و از جمله گازرسانی به  ۱۲۴۶ روستا و ۱۱۷۰ واحد صنعتی و تولیدی طی سه سال اخیر افزود: آمادگی داریم تا با پشتیبانی و حمایت از سازمان های خدمت رسان، گام موثری در پیشرفت و توسعه استان ایفا کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ممنوعیت ورود به اماکن گردشگری خراسان جنوبی ادامه دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها