روسای انجمن های ورزش کارگران شهرستان بیرجند معرفی شدند

همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و میلاد مسعود حضرت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) آیین معارفه روساء انجمن های ورزش کارگران شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، آیین معارفه روساء انجمن های ورزش کارگران شهرستان بیرجند و مراسم رونمایی و افتتحاح صفحه مجازی ورزش کارگری شهرستان بیرجند با حضور آقایان کسایی مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند؛ محمد شیردل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند؛ علیزاده بیرجندی رئیس ورزش کارگری استان خراسان جنوبی و فروتنی رئیس ورزش کارگری شهرستان بیرجند و روسا جدید هیات های ورزش کارگری شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این مراسم مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند با توجه به اهمیت ورزش و نشاط در زندگی جامعه کارگری و حفظ نقش سلامت در جامعه و تولید از زحمات هیات ورزش کارگری شهرستان بیرجند در برگزاری مسابقات ورزشی کارگران تشکر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند نیز با توجه به اهمیت کار و تلاش در جامعه بر اختصاص امکانات ورزشی به قشر کارگر و حمایت از تخبگان ورزش کارگری تأکید کرد.

رئیس ورزش کارگری شهرستان بیرجند نیز ضمن تشکر از حمایتهای مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و  مدیریت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند و رئیس ورزش کارگری شهرستان بیرجند با اشاره به گزارشی از عملکرد یکساله خود در این هیات به راه اندازی و افتتاح خانه دارت و فوتبال دستی با حمایت شرکت کویرتایر و برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی در ایام کرونا در فضای مجازی و حضوری با رعایت کامل پروتکولهای بهداشتی اشاره کرد.

فروتنی افزود: برای سلامت جسم و روح کارگران و خانواده عزیز آنها اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی خانوادگی با هدف مشارکت خانواده کارگران در فعالیت های ورزشی گرفته ایم و آمادگی داریم در کارگاه ها و کارخانجات پویش دوشنبه های ورزش و کار را راه اندازی کنیم تا این امر موجب شور و اشتیاق در بین جامعه ورزش کارگری شود.

بیشتر بخوانید   اخبار شهرستانها| ازحضور فرماندار فردوس در ایستگاه های کنترل تردد تانظارت بر اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند در سرایان

وی همچنین به استعداد یابی و حمایت از مدال آوری کارگران استان و بیرجند در مسابقات دارت کشوری اشاره کرد و گفت در این هیات از تا جای امکان از مدال آوران ورزشی حمایت خواهیم کرد.

در پایان این مراسم نادیا طاهری به عنوان نایب رئیس بانوان در هیات ورزش کارگری شهرستان بیرجند، محمد رمضانی به عنوان رئیس انجمن والیبال هیات ورزش کارگران شهرستان بیرجند، زاهد زرگر به عنوان رئیس انجمن شنا هیات ورزش کارگران شهرستان بیرجند، مجتبی سیروسی به عنوان رئیس انجمن تنیس روی میز و پَدل هیات ورزش کارگران شهرستان بیرجند، الهام پدید به عنوان رئیس انجمن جانبازان و معلولین هیات ورزش کارگران شهرستان بیرجند و فرشته نظری به عنوان رئیس انجمن کوه نوردی هیات ورزش کارگران شهرستان بیرجند معرفی شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها