سیلی نیروی دریایی سپاه به دزدان آمریکایی برگ زرینی در تاریخ است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دزدان آمریکایی برگ زرینی در دل تاریخ است گفت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی مردم و قطع امید از دولت جدید بود.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی ضمن خدا قوت به کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اظهار داشت: دشمن  به تعبیر خود همه گزینه‌هایش را روی میز دارد و در این جهت از هر روزنه‌ای باید منتظر تجاوز دشمن باشیم و ریز و درشت قضایا را هم کارشناشی کرده و بدون فکر عمل نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن بنا داشت با اقدام حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت در آستانه ۱۳ آبان‌ماه نارضایتی مردمی ایجاد کند افزود: دشمن بنا داشت با این اقدام در دولت جدید که طرفداران زیادی هم دارد نارضایتی ایجاد کند و جوانه امید و اعتبار دولت جدید را زیر سوال ببرد.

عبادی با بیان اینکه دشمن به خیال خود همه برنامه‌ها و توطئه‌هایش حساب شده بود افزود: همکاران شما در شرکت پخش فرآورده‌های  نفتی به راستی خوب عمل کردید و آنچه دشمن برنامه‌ریزی کرده بود تا برای ۱۳ آبان آبروریزی کند اما نتیجه بر عکس شد و برگ زرینی ورق خورد که آنها را بی‌اعتبار کرد و مکمل آن در آستانه ۱۳ آبان‌ماه جریان نفتکشی بود که دزدان آمریکایی دستبرد زدند.

امام جمعه بیرجند گفت: دوستان، دشمنان و رسانه‌های بیگانه هر چه تلاش دارند رسوایی آمریکا را بپوشانند نمی‌شود چرا که در  واقعیت سیلی عظیمی نیروهای دریایی سپاه به آمریکا و طرفداران او زدند.

عبادی بیان کرد: شما و مابقی مسئولان و مردم هم می‌دانید که مداخلات دشمن ضایعات هم دارد اما نتیجه شیرین دارد و امروز ما در منطقه و دنیا حرف اول را می‌زنیم  و آن بر خود اتکا داریم و قدرت ما از دشمنی با دشمن پدید آمده است.

بیشتر بخوانید   کمک ۹۳۸ میلیون تومانی خیران به محرومان خراسان‌جنوبی

قربانعلی مردانی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: دشمن از همان صدر اسلام تاکنون دشمنی خود را با اسلام و مسلمانان نشان داده است و قرار هم نیست گویا دشمن سر جای خود بدون حرکت بایستد چرا که اگر در طول تاریخ بنگریم تا بوده دشمنی‌های دشمن با ما بوده است.

وی با بیان اینکه در برابر خط و نشان‌های دشمن ما باید زرنگ باشیم گفت: دشمن دشمنی‌های زیادی از قبیل ترور شخصیت‌ها، ایجاد داعش، ترورها و جنگ‌های نرم‌افزاری را داشته و دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: در سیستم ما از سال ۹۶ که بنده در این جایگاه در خراسان جنوبی منصوب شدم تاکنون این سومین بار است که شیطنت‌هایی را شاهد هستیم اما این بار عمیق‌تر از همیشه بود.

مردانی با بیان اینکه جنگ سایبری که در سامانه هوشمند سوخت ۴ آبان‌ماه در سراسر کشور رخ داد سبب شد تا تمامی جایگاهای سوخت غیرفعال شود گفت: در آن روز  عملیات سوختگیری انجام نمی‌شد و با این حرکت در واقع دشمن می‌داند که از کجا باید وارد شود چرا که عمق حمله عمیق بود اما در مجموع کار بزرگی بود که همکاران ما برای دفع این حمله سایبری داشتند.

وی گفت: دشمن فکر می‌کرد  ایران هم مانند انگلیس و امثال اوست که بعد از حمله سایبری کار را نتوانیم جمع کنیم اما دشمن کور خواند و کشور ما  را دست کم گرفت چرا که کاری جهادی رقم خورد و مدیریت بحران تشکیل شد که در این مدیریت ۱۵ تیم شکل گرفت و همان مواردی که از فرماندهی اعلام شده بود برای برون رفت از حمله سایبری در دو فاز تعریف شد.

بیشتر بخوانید   برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در محل موقوفه امام رضا(ع) بیرجند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در فاز اول بعد از حمله سایبری باید جایگاها را به هر قیمتی فعال می‌کردیم ادامه داد: در خراسان جنوبی در همان ساعت اولیه با درایتی که همکاران داشتند سعی کردیم نخستین جایگاه را که جایگاه شهید قاسمی در بیرجند بود را فعال کنیم تا به دشمن بگوییم نخستین جایگاه به نام شهید قاسمی در خراسان جنوبی را فعال کردیم.

مردانی گفت: به مرور زمان در  همان روز ۴ آبان‌ماه تا ساعت ۱۸ همه جایگاه‌های شاخص استان با نرخ دوم  را فعال کردیم و این اقدام بسیار بزرگ بود چرا که تا قبل از حمله سایبری کارها به صورت آنلاین بود و ما باید جایگاه‌ها را به حالت دستی در می‌آوردیم که در همان شب اول بعد از حمله سایبری با فعالیتی که همکاران ما در خراسان جنوبی داشتند رتبه اول را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه در مدت ۵ روز تمامی جایگاه‌های استان به حالت اولیه برگشت یادآور شد: با این اقدام خراسان جنوبی در بین ۳۷ منطقه در کشور وجود دارد و ما نخستین استان و نخستین منطقه در کشور بودیم که ۱۰۰ درصد جایگاه‌های ما در ۹ آبان متصل شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها