۵ تبلت هوشمند به مدارس مجری طرح آبا اختصاص یافت

استاندار خراسان جنوبی با تخصیص ۵ عدد تبلت هوشمند به مدارس مجری طرح آبا، از سوی استانداری موافقت کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری شمسی در هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که درسالن ایثارگران مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان استان برگزار شد اظهار داشت: باید درحوزه های آموزشی،پرورشی وتربیتی به گونه ای عمل کنیم، تا همه دستگاه ها خود را در فرایند تعلیم و تربیت مسئول دانسته و مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه هیچ فردی نباید از آموزش دور بماند و باید بازماندگان از تحصیل، شناسایی و جذب شوند عنوان کرد: با بازگشایی مدارس، معلمان باید با آمادگی تمام و پیوست فرهنگی وارد کلاس درس شوند؛چرا که آموزش به روش غیر حضوری باعث شده دانش آموزان مهارت های اجتماعی را به خوبی فرا نگیرند.

استاندار خراسان جنوبی، بر آسیب شناسی اجتماعی و تشکیل کارگروه های تخصصی پسا کرونا تأکید کرد و ادامه داد: تعامل، هم افزایی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی، با مجموعه آموزش و پرورش استان ضرورتی انکارناپذیر است زیرا تنها  حوزه ای است که با همه آحاد جامعه تعامل و سرو کار داشته و یکی از مراجع فرهنگ ساز تأثیر گذار است.

به گفته ملانوری، شورای آموزش و پرورش یکی از تأثیر گذارترین شوراهای فعال در جامعه است و باید در کنار برگزاری منظم،کیفیت بالایی نیز داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی  خطاب به خادمین نظام تعلیم و تربیت در بهارستان علم و ادب، بیان کرد: شما باید برنامه ها و طرح های متنوع آموزشی، پرورشی و تربیتی را تهیه و تدوین نموده و برای دستگاه های مختلف مسئولیت سازی کرده و هر طرح را مرتبط و مناسب با وظیفه و نوع خدمات، برای دستگاه اجرایی مربوطه ارسال نمایید تا در جلسات شورا،تصمیم سازی و دستگاه ها مکلف به اجرا شوند.

بیشتر بخوانید   مشکلات اصحاب رسانه خراسان جنوبی با حضور استاندار بررسی شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها