دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بزرگترین دستگاه ارائه دهنده خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت: این دانشگاه لوم پزشکی بزرگترین دستگاه ارائه دهنده خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به جامعه است

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمد موسوی میرزائی در آیین تکریم ومعارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به خدمات ارزشمندی که سکانداران قبلی دانشگاه برای نظام سلامت استان به ارمغان آورده و مسیر ارائه خدمت را هموار کرده اند اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی یکی از مهمترین دستگاه های اجرایی است که تعداد زیادی از نیروی انسانی کشور در آن مشغول به فعالیت می باشند.

وی با بیان اینکه سلامت بزرگترین نعمتی است که خداوند به انسان ارزانی نموده و رسالت کادر درمان حفظ و نجات این ثروت بزرگ خداوندی است گفت: در آموزه های اسلامی، به دستگیری از بیمار و یادگیری علم و دانش بسیار سفارش شده و همچنین به انسان سازی و رعایت بهداشت نیز تاکید فراوان شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با اشاره به پیشرفت های کمی و کیفی دانشگاه در سالیان اخیر تصریح کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امیدوارم در دوران مسئولیت دانشگاه فرآیند را به سمتی برده که علاوه بر انجام اقدامات اصلاحی موثر در بعد کمی، بتوانیم در بعد کیفی سازی ارائه خدمات باعث دعای خیر مردم گردیم.

موسوی میرزائی بیان کرد: به لحاظ آموزشی نیز بتوانیم نیرویی تربیت کنیم که سرآمد باشد و این افراد به گونه ای رفتار نمایند که از آنان به عنوان انسانی هایی با اخلاق، شاخص، متعهد و عملگرا یاد شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با تاکید بر کیفی سازی ارائه خدمات به مردم و اهمیت خاصی که به این مقوله قائل است گفت: امیدوارم ماحصل این اهداف رفاه، آسایش و کاهش دغدغه مندی مردم و افزایش توانمندی فارغ التحصیلان و بهبود عملکرد این عزیزان در جامعه باشد.

بیشتر بخوانید   دولت قبض برق مشترکین غرب خراسان جنوبی را پرداخت می‌کند

وی با استقبال از حمایت و همکاری همه جانبه تمامی افراد دلسوز و دغدغه مند نظام سلامت برای پیشرفت و بهبود ارائه خدمات بهداشتی درمانی خاطر نشان کرد: در برابر تمام عزیزانی که برای رسیدن به اهداف دانشگاه تلاش و همکاری نمایند سر خم می آورم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با بیان اینکه اگر از فردی و یا مردم منطقه ای حقی ضایع شود، بنده باید پاسخگو باشم تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در پایان این دوره موجبات رضایتمندی خلق فراهم شود تا خداوند از ما راضی گردد.

در این مراسم ضمن قدردانی از “محمد دهقانی فیروزآبادی” در مدت سه سال مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سید “محمد موسوی میرزایی” به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند معرفی شد.

سید “محمد موسوی میرزایی متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که ریاست بیمارستان های ولیعصر و رازی بیرجند را هم در سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها