بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در بیرجند گشایش یافت

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان خراسان جنوبی باحضور ملانوری استاندارخراسان جنوبی و مطیع جهان عضو هیات مدیره اتاق تعاون ایران در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری” پیام خاوران” ، رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی  گفت:بیستمین نمایشگاه ساختمان بیرجند در مساحتی بالغ بر ۶هزار متر مربع با حضور ۶۰ مجموعه اقتصادی در صنعت ساختمان از استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان، توسط اتاق تعاون خراسان جنوبی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دعوت از هیات‌های تجاری خارجی و داخلی برای بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان از دیگر برنامه‌ریزی‌های جدی اتاق تعاون استان است تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند تعاملات دو‌جانبه تولید‌کننده و مصرف‌کننده به صورت مستقیم را موجب شود.

رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی  بیان کرد: باتوجه به اهمیت سلامت جامعه و مشارکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان این نمایشگاه در کرونا، اتاق تعاون استان با همکاری ستاد ملی کرونا و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تمهیدات لازم را برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طرح غربالگری را با استقرار تیم پزشکی و توزیع ماسک رایگان و مواد ضد عفونی در مبادی ورودی سالن به صورت جدی اجرا می کند

نمایشگاه صنعت ساختمان از  ۳ الی ۶آذرماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بیرجند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرش قرمز برای فعالان هوش مصنوعی در حوزه صنعت ساختمان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها