فرش قرمز برای فعالان هوش مصنوعی در حوزه صنعت ساختمان خراسان جنوبی

 رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند گفت: این کمیسیون آمادگی همکاری با جوانان و فعالان هوش مصنوعی در حوزه صنعت ساختمان را دارد.

به گزارش “پیام خاوران “ مهدی باقری امروز در پاویون اتاق بیرجند در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته به خبرنگاران اظهار داشت: به واسطه برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان وکمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی بیرجند آمادگی داریم تمام جوانان و فعالان حوزه هوش مصنوعی و فناوری که می توانند در زمینه هوشمند سازی ساختمان ها و ادارات و یا واحدهای تجاری و صنعتی گامی بردارند را حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه فعالان صنعت ساختمان شرکت های فاخری هستند که در سطح کشور قابلیت رقابت را دارند تصریح کرد: سازه های فلزی استان ما بیش از ۲ هزار پروژه در بیش از ۱۰۰ شهر کشور اجرا کرده است.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند بیان کرد: یکی از نقاطی که در دنیا فناوری اطلاعات خیلی کمک کننده بوده، حوزه صنعت ساختمان است چراکه محاسبات دقیق می طلبد که حوزه فناوری اطلاعات می تواند آن را بدون نقص انجام دهد. باقری افزود: جوانان ما که در این زمینه فعالیت دارند حتما در کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین عضو شوند تا در معرفی ظرفیت های ایجاد این فناوری ها در استان و بازسازی و بازاریابی این افراد تسهیل گری انجام شود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند ادامه داد: در حوزه کارهای تکراری رباتیک نقش مهمی دارد و می تواند حضور نیروها در کارهای تکرار شونده را کم و بدون خطا فعالیت کند.

بیشتر بخوانید   مدیراجرائی نمایشگاه صنعت ساختمان:حضورموثر فعالان صنعت ساختمان درنمایشگاه خراسان جنوبی،نشان ازپیشرفت تولیدملی است

وی با بیان اینکه بیشتر کارها در دنیا با بهره گرفتن از هوش مصنوعی و الگوریتم های از پیش تعیین شده انجام می شود، ادامه داد: با هوش مصنوعی آسیب پذیری ساختمان ها کم می شود و در اتفاقات و بلاهای طبیعی هم کمک کننده خواهد بود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند گفت: شرکت های خوبی در نمایشگاه صنعت ساختمان استان حضور یافتند که در حوزه محصولات بومی کمک کننده هستند، امیدواریم در رویدادهای بعدی معرف حوزه صنعت ساختمان در حوزه هوش مصنوعی در کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین باشیم.

به گفته وی؛ صنف نظارت تصویری، الکترونیک، موبایل، نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر زیر مجموعه فناوری اطلاعات قرار می گیرند و هر کسب و کاری که در حوزه فناوری اطلاعات در استان فعالیت می کند و یا کسب و کار نوینی است می توانند به عضویت کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی در آیند تا در بزرگترین پاویون اقتصادی کشور یعنی اتاق بازرگانی دستاوردهای خود را ارائه و فعالان صنعت ساختمان هم از دستاوردهای آنها استفاده کند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها