شرکت گاز خراسان جنوبی در فهرست برترین دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گرفت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی در پنجمین جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی از توفیق برخی دستگاه های اجرایی استان از جمله شرکت گاز در ارزیابی های کشوری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمد حسینی با اعلام این خبر در شورای اداری استان خاطرنشان کرد: ارزیابی دستگاه های اجرایی کشور در سطوح و رده های مختلف صورت پذیرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی صورت پذیرفته شرکت گاز خراسان جنوبی به همراه چند دستگاه اجرایی دیگر استان، رتبه برتر کشوری دستگاه های اجرایی را در جمع شاخص ها از آن خود کرده اند.

در ادامه سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به آغار فصل سرد گفت: استان خراسان جنوبی به دلیل وسعت زیاد، دارای شرایط جغرافیایی مختلف می باشد که با توجه به رو به اتمام بودن پروژه های گازرسانی در استان و افزایش تعداد مشترکین، برنامه های متعددی در مورد مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین بر اساس مکاتبه وزیر محترم نفت با وزیر محترم کشور مقرر شد برای تامین گاز پایدار و استمرار جریان گازرسانی برای مشترکین خانگی و اطلاع رسانی مناسب جهت تشویق مردم برای مصرف بهینه گاز طبیعی انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در این مکاتبه قید شده است که عموم دستگاه ها و سازمان های اجرایی نیز باید صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را در دستور کار خود قرار دهند.

هاشمی یادآور شد: امسال نیز فرآیند بازرسی و پایش دمای ادارات همانند سال گذشته انجام خواهد شد و دستگاه های اجرایی در استان لازم است همکاری لازم را با شرکت گاز در این زمینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید   کشتارگاه صنعتی فردوس، در پاسکاری بین اداری معطل مانده است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها