پیام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خطاب به استاندار جدید

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خطاب به استاندار جدید بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی خطاب به استاندار جدید گفت: جناب آقای دکتر جواد قناعت انتصاب حضرتعالی به عنوان استاندار خراسان جنوبی در دولت مردمی حضرت آیت ا… رئیسی ، نوید بخش آینده‌ای روشن پیش روی استان خراسان جنوبی است.

استانی با مردمی انقلابی، سختکوش و صبور که علیرغم برخورداری از سرمایه انسانی بسیار، تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و منابع غنی معدنی علی رغم کارهای بسیار انجام گرفته، متاسفانه سالهاست غبار محرومیت بر پیکر آن نشسته است.

بی‌شک تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت های شما برادر عزیزمان که خود از یادگاران  عرصه دفاع مقدس بوده و تجربه سالها خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف را داشته اید، بارقه امیدی است در جهت رشد و پیشرفت هه جانبه استان و رفع محرومیت و تحقق عدالت در این خطه کویری که خود از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم می باشد.

آشنایی و قرابت رئیس جمهور محترم با این استان و اشراف و شناخت ایشان به ظرفیت ها و کمبودهای موجود بواسطه سالها نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری، سرمایه ای است بزرگ در اختیار مدیریت عالی استان، که یقینا به بهترین وجه قدر دانسته خواهد شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ضمن تبریک این انتصاب به عموم مردم استان، به استحضار حضرتعالی می رساند که این مجموعه به عنوان فراگیرترین تشکل مردمی، ولایی، انقلابی با تکیه بر حضور احزاب و تشکل های سیاسی، گروههای جهادی، معتمدین و موثرترین فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و پشتوانه مردمی، آمادگی دارد تمامی ظرفیت خود را در راستای خدمت رسانی و رفع محرومیت، تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، بیانیه گام دوم انقلاب و نیز نیل به اهداف دولت حضرت آیت ا… رئیسی در اختیار مجموعه مدیریت استان قرار دهد.

بیشتر بخوانید   حجم مبادلات مرزی درمرزماهیرود افزایش یافت/ماهیرودمحوراقتصادی و توسعه خراسان جنوبی

ان ‌شاء ا… با همت و مدیریت عالی و جهادی تان، در سایه عنایات حضرت حق و توجهات حضرت ولیعصر (عج ) و با بهره مندی از رهنمود های ارزشمند نماینده معزز ولی فقیه در استان حضرت آیت ا… عبادی شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استان خواهیم بود.

در پایان از زحمات جناب آقای مهندس ملانوری نیز در طی مدت این مسئولیت تقدیر و تشکر می‌ نماییم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها