پرايد حامل مواد در شهرستان نهبندان توقيف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در عملیات ماموران پلیس استان در بازرسی از يك پرايد در نهبندانی، 48 كيلو و 700 گرم ترياك و 39 كيلو و 300 گرم حشيش کشف شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار ناصر فرشيد با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامي استان با دریافت اخباری مبنی بر این که سوداگران مرگ قصد جابه جایی محموله مواد مخدر را از شهرستان نهبندان به شهرهای مرکزی کشور دارند، تیم های عملیات مبارزه با مواد مخدر استان جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران هنگام گشت زنی در محور های فرعی این شهرستان به یک خودروی پرايد که با سرعت بالایی در حرکت بود مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: راننده پراید به محض مشاهده پلیس متواری شده که ماموران خودرو را تعقیب کردند که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، قاچاقچی مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با استفاده از عوارض زمین و تاريكی شب از محل متواری شد.

فرشید تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد و ماموران در بازرسي از این خودرو 48 كيلو و 700 گرم ترياك و 39 كيلو و 300 گرم حشيش کشف کردند که مجموع مواد کشف شده 88 کیلوگرم است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح سُرینو شرکت مخابرات ایران راه اندازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها