احداث باند دوم محور نهبندان- بیرجند نیازمند توجه ویژه است

فرماندار نهبندان گفت: احداث باند دوم محور نهبندان بیرجند نیازمند توجه ویژه است و اجرای قطعه باقیمانده بین نهبندان-شوسف نیز باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید بیکی در بازدید از محورهای مواصلاتی (باند دوم محور نهبندان-بیرجند) و میدان در حال احداث شهر شوسف اظهار داشت: سال گذشته تمام محور نهبندان بیرجند به پیمانکار واگذار و تعیین تکلیف شده است اما نیازمند توجه ویژه و تسریع در کار است.

فرماندار نهبندان افزود: اجرای قطعه باقیمانده بین نهبندان-شوسف به دلیل تردد و ترافیک زیاد، برای مردم شهرستان اولویت دارد لذا باید هرچه سریع تر این محور تکمیل شود.

وی با بیان اینکه محور نهبندان تا شوسف مدتی است بدلیل کمبود اعتبارات متوقف شده، افزود: شش کیلومتر دیگر از این مسیر در هفته دولت سال جاری زیر بار ترافیک رفته که تاکنون ۱۷ کیلومتر کامل و ۱۲ کیلومتر باقیمانده مسیر هم باید هرچه سریعتر به نتیجه برسد.

فرماندار نهبندان با اشاره به میدان ورودی شهر شوسف بیان کرد: این مورد مطالبه بحق مردم شوسف است که تکمیل آن باعث ساماندهی وضعیت ورودی و کاهش حوادث خواهد شد.

بیکی گفت: امیدواریم با توجه به تلاش و پیگیری های متعددی که اخیرا از سوی استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است، شاهد فعال سازی بیشتر کارگاه ها و پیمانکاران و تسریع در عملیات باشیم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   10 دانش آموزخراسان جنوبی به مرحله سوم المپیاد علمی کشور راه یافتند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها