مجتمع آب درمانی ویژه معلولان در بیرجند افتتاح شد

همزمان با نهمین روز از این دهه ی مبارک فاز یک مجموعه بزرگ ورزشی موسسه ی خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر علیه السلام  به نام مجتمع آب درمانی با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال به  بهره برداری است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی عرب‌نژاد در مراسم افتتاح این مجتمع آب درمانی اظهار داشت: پروژه آب درمانی حضرت علی اکبر (ع)، ردیف بودجه عمرانی نداشت. با پیگیری‌های بهزیستی و همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استاندار سابق مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان برای تکمیل این پروژه از طریق  اعتبارات ملی و استانی تأمین شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خیران مجتمع حضرت علی اکبر( ع) نیز ۱۱۰ میلیون تومان به اجرای پروژه کمک کردند ادامه داد: این مجموعه ورزشی شامل دو قسمت آب درمانی و سالن ورزشی است که پروژه آب درمانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه درمانی با بخش‌های مختلف شامل آب درمانی، جکوزی، سالن کار درمانی و ماساژ است ادامه داد: این مجتمع علاوه بر ۴۰۰ معلول و سالمند ساکن در مؤسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) به همه معلولان سطح استان خدمات ارائه می‌کند.

خدمات رسانی به افراد توانخواه بسیار ارزشمند است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم مردم محوری و توجه به اقشار آسیب پذیر است.

وی افزود: بهره‌برداری از این پروژه در راستای خدمات رسانی به افراد توانخواه بسیار ارزشمند است.

حسین موهبتی زهان ادامه داد: دهه فجر یادآور تلاش‌های فراوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خدمات ماندگاری که توسط انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته در کشور انجام شده تأکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بحث تأمین زیرساخت‌ها در اقصی نقاط کشور با کمترین مشکلات و کمبودها مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید   تندیس جشنواره شهید رجایی به شرکت گاز استان خراسان جنوبی اهدا شد

وی یادآور شد: امروز به برکت نظام اسلامی بالغ بر ۹۵ درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که به عنوان یک زیرساخت جدید مطرح است.

موهبتی بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات اندک دستگاه‌های اجرایی، همه نیازهای جامعه هدف را پاسخ نمی‌دهد تاکید کرد: باید از توان و ظرفیت خیرین در این راستا بهره ببریم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها